Hodeverk

Anonym21

Flørter med forumet
flere som sliter med dette?
Har de siste dagene vært plaget med dette hele dagen, kommer og går litt! Har vanligvis veldig sjelden hodeverk! Va just på første kontroll hos legen, da var blodtrykket kjempe fint så heldigvis ikke det som gjør det☺️ Kan man ta Paracet mot hodeverk, vet jo at man helst ikke ska ta men får ikke gjort så mye om jeg skal gå rundt med konstant hodeverk fra jeg våkner og så og si til jeg legger meg ?
Kan det komme av stress?

Jeg har hatt hodepine siden uke 10, er 18+1 idag, og jeg sliter enda. Har det ikke vær dag, men flere ganger i uken, og ofte fra jeg står opp til jeg legger meg. Blodtrykk og blodprøver er fine hos meg også, så dette er nok bare noe som følger med svangerskapet.

Jeg har hatt hodepine siden uke 10, er 18+1 idag, og jeg sliter enda. Har det ikke vær dag, men flere ganger i uken, og ofte fra jeg står opp til jeg legger meg. Blodtrykk og blodprøver er fine hos meg også, så dette er nok bare noe som følger med svangerskapet.

Huff, stakkars! Ja er kanskje det. Tar du mange parazet eller klarer du deg uten?

Huff, stakkars! Ja er kanskje det. Tar du mange parazet eller klarer du deg uten?

Jeg har prøvd Paracet, men det hjelper nesten ingenting. Legen ba meg ta minst mulig, og siden det ikke hjelper noe særlig så prøver jeg å klare meg uten

Hodepine hver kveld her også, kommer når jeg er sliten etter en dag på jobb bl.a. Samme som over, blodtrykk er helt fint. Jeg unngår å ta Paracet, forsøker å drikke mye og legger meg tidlig. Våkner fin i hode igjen, for så å gjerne starte på nytt på ettermiddagen.

Jeg og, sliter med migrene til vanlig og hjelper ikke med paracet :-/. Har fått nye medisiner mot det da jeg ikke kunne bruke de jeg har.. men håper det snart blir sjeldnere, for kunne bare bruke de første semester

Sliter også en del med hodepine. Kommet spesielt i perioder jeg er sliten og trøtt. Tar en paracet av og til når det er som verst og ingenting annet er mulig å prøve. For meg hjelper det f.eks å sove. Men som de sier ikke ta Ibux.

Forrige svangerskap var dette mitt største problem. Paracet hjalp ingenting. Jeg hadde det fra omkring uke 13 til omkring uke 30, tror jeg. Helt grusomt, og dessverre helt normalt.

Jeg har også mye hodepine, merker det spesielt i hektiske perioder på jobb. Har ikke tatt en eneste smertestillende etter positiv test, prøver heller å drikke mye og slappe av Istede.

Er også tidvis plaget med hodepine, da er det som regel pga at jeg har fått i meg for lite væske eller lignende. Paracet hjelper her, men prøver såklart å begrense inntaket [emoji4] Slet mer med det sist svangerskap, men da var det pga stress ifm jobben som gjorde det, så når jeg begynte å jobbe litt mindre (stresse mindre) så slapp det [emoji106]

Ja, jeg sliter også med hodepine.. men jeg er veldig streng mot meg selv når det kommer til smertestillende da, så biter bare tenna sammen.. :P prøver å få mye frisk luft, sove litt på dagen og drikke mye vann.. hjelper ikke sånn veldig men.. :P

Det har jeg og... og siden jeg jobber på kontor og PC mye har jeg måtte vært mye hjemme Ikke noe gøy! Gått i 8 uker med kvalme uten å være hjemme en dag. Men etter 3 uker med hodepine har jeg vært hjemme i 5 dager nå

Back
Topp