Hodeverk....

Nate78

Betatt av forumet
E d flere enn mæ som plages med hodeverk nå som slutten nærmer seg??? Og e d noen som vet hvorfor man får det???
Kan selvfølgelig ha noe med at æ e glukoseintolerang, men vil utelukke det om æ kan!

Har hatt hodepine de siste dagene jeg også...
[:'(]

Det er i allfall veldig slitsomt, har prøvd og sovet litt nå, men d er alltids noe som vekker meg opp. Er sliten, så kanskje det er derfor at hodet verker slik.

Er jo mye som skjer i kroppen, og spes nå som du ikke har så lang tid igjen så blir man kanskje mer sliten enn normalt.

Ser iallfall på meg selv at det er TUNGT å være meg nå. hehe, har ikke gått opp så mange kg og har ikke stor mage, men likevel; jeg er såååå sliten. Ikke får jeg sove om natten, for da er det full dans i magen (særlig blæra er et yndet mål da). OM dagen er det vanskelig å sitte, da sparker h#n, og om jeg går så gjør det vondt i bekkenet. Og alt dette gjør at jeg blir sliten... noe som igjen gjør at hodepinen kommer... Iallfall i mitt tilfelle.

Vi får trøste oss med at det ikke er så lenge igjen nå [:D]

Hodepine her også, mye på den ene siden bare... Var plaget av det midtveis i svangerskapet og det har nå kommet tilbake igjen...

Hei jeg sliter også med hodepine. Veldig sliten nå har gått opp rundt 8 kg.Får ikke sove om nettene tror do siste ukene blir ekstremt lange. Er dere flere som også sliter med halsbrann så sent som nå, jeg har rundt 5 uker igjen.

Nei e nok ikke det. Har cluster, noe som e migrene på en måte, bare mange hakk verre.....Men mange har bare hodeverk i svangerskapet, og æ har glukoseintoleranse, og da e hodeverk et av symptomene.

Men takker for svar[:)]

Jeg har vondt i hodet hver eneste dag, og hatt det lenge! Men så lenge alt er fint av prøver så var det ikke farlig. Drikker kanskje litt lite om dagen jeg, merker det med en gang da. Skal overleve resten nå, ser liksom en ende på det her[:)]

Back
Topp