Hodeverk

Ninni73

Flørter med forumet
Heisann alle.....nå er jeg slikkelig lei av å gå med hodeverk altså!!!! Noen som har hatt det lignende? Det kommer når jeg anstrenger meg, som når jeg trener, rydder ol, har vert borte fra jobb to dager nå pga dette, liker ikke å syte å klage men det er såååå vondt når det kommer, og er ikke typen til å sitte for mye i ro, men må jo vist jeg ikke skal "gå i bakken". Må nok kontakte legen på mandag om dette ikke forsvinner, men hadde vert fint om det er noen som hvet hva dette er, er jo litt bekymra her[&o]

drikk masse masse vann!

Ja drikker såååå masse vann atte dobesøkene blir nesten hver halvtime[;)] men hjelper så lite, kan det ha en sammenheng med blodtryket? siden det kommer med anstrengelser og sånt? Hadde trening på torsdag, men måtte kutte ut midt i pulsdelen og be en av de andre ta over der, men klerte meg gjennom resten så vidt. Flaut!!!!!

Skjønner hvordan du har det - har gått med hodepine i tre sammenhengende uker nå... nå prøver jeg eisgel, og det hjelper littegrann synes jeg (blir ikke helt bra, men litt bedre)

Ja irriterende dette.....hva er eisgel? det må jeg prøve, tørr ikke ta for mye paraset heller

eisgel er en gele du får på apoteket eller helsekosten. Lagde en tråd om det på svangerskapet i går, se her: eisgel-innlegg..

Akkurat det samme som meg, drit lei den konstante haud pina!!
Med stiv nakke og vond rygg, takk..... sukkk...
Håper på bedring snart.[:)]

jeg sliter veldig med det selv i perioder... å det tar fryktelig på både psykisk og fysisk... spurte legen min for jeg ellers i form utenom bekkenløsning å han ga meg resept på panodil zapp 1grams billigere enn å kjøpe uten resept å de hjelper meggreit nok... jeg sliter mest etter jeg har lagt meg jeg da men de hjelper hvertfall...
å de er ikke farlig å ta i moderate mengder...
bare ikke ibumetin ol de er ikke bra for forsteret...

Back
Topp