Hodeverk:(

veienerlang

Elsker forumet
Har i hele dag hatt hodeverk:( sove fra 1700 til 2030, nå sitter jeg her å må ha tatt to paracet for tredje gang i dag:/ mangler vitamin d o følge legen, men skulle hodepinen komme så plutselig?

Jeg og sliter med mye vondt i hode:(
Jobber i barnehage og det hjelper ikke mye på:/

Jeg sliter også med hodepine, hatt det fra jeg dro fra jobben kl 14:00 - 20-00, og nå kjennes det ut som om den kommer igjen..:( har ligget på sofan helt siden jeg kom hjem fra jobb. Husk å dtikk mye vann!! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei det kan jeg tenke meg. Hjelper det med paracet hos deg? For syns ikke den klarer ta bort hodepinen, den er liksom konstant:/

Man skal vel helst ikke bruke ibux eller paracet når man er gravid?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Ser nå at paracet skal være ok, men ikke ibux.. men liker ikke ta det selv da jeg har hørt og lest så mye forskjellig om det.. jeg sliter også nå plutselig med hodepine, men drikker mer vann og prøver å slappe av.. holder meg unna paracet så lenge jeg klarer..
Legg deg på sofaen og ta med en flaske vann, så er det lettere å få i seg væske :-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Drakk mye vann, for tenkte det kom til å hjelpe, men gjorde ikke det:/ bedre i dag, så håper den holder seg vekk.

Det har jeg ikke tenkt på:) må prøves neste gang, liker ikke å ta paracet egentlig, men klarer ikke la vær når det blir så intens. Takk:)

I feel you :/ hatt vondt i hue hver dag den uka her. Og skuldre og nakke. Hjelper ikke med paracet heller. Varmepose i nakken og ispose i panna kan jeg anbefale når det står på som verst :)

Sliter fælt med det selv:-( men på sykehuset får jeg 1 gr paracet hver sjette time, så livsfarlig er det ikke :-)

hadde sinnsykt hodevært forrige svangerskap,
Ringte legen, å ba meg komme med en gang, som
Henviste meg med en gang til sykehuset med misstanke om
Blodpropp! Var visst større risiko for det når en var gravid! Ble lagt inn å tatt MR
Og div, men lå heldigvis ijen med at det bare var
Svangerskapsmigrene!

hadde sinnsykt hodevært forrige svangerskap,
Ringte legen, å ba meg komme med en gang, som
Henviste meg med en gang til sykehuset med misstanke om
Blodpropp! Var visst større risiko for det når en var gravid! Ble lagt inn å tatt MR
Og div, men lå heldigvis ijen med at det bare var
Svangerskapsmigrene!
Oi, tenker jeg tar det opp med jordmor på mandag da. Tar ingen sjanser, er redd nok fra før:/

Back
Topp