Hodeverk og Paracet

Prøver å unngå det så langt jeg kan, men har tatt en paracet 3-4 ganger kanskje.

Jeg er ganske mye plaget med det, så jeg tar paracet innimellom. Som legen min sa, det aller beste er å unngå medisiner i svangerskapet, men dersom man virkelig trenger det er det mye man kan ta. Jeg har til og med fått cosylan en gang i mitt forrige svangerskap da han vurderte at fordelene var større enn ulempene.

Tar paracet når det er full krise. Ellers har jeg gått og fått massasje. Hjulpet en god del. Viktig da å fortelle at man er gravid

Jeg har også sykt mye hodeverk, har blitt verre de siste par ukene. Men har funnet ut at det har sammenheng med at jeg er blitt svært sensitiv når kroppen trenger mer vann. Satt akkurat nå faktisk igjen og kjente på at det gjorde vondt....

Hjelper ganske umiddelbart når jeg drikker.

Jeg har også sykt mye hodeverk, har blitt verre de siste par ukene. Men har funnet ut at det har sammenheng med at jeg er blitt svært sensitiv når kroppen trenger mer vann. Satt akkurat nå faktisk igjen og kjente på at det gjorde vondt....

Hjelper ganske umiddelbart når jeg drikker.

J har hatt en del hodepine og har litt murring stadigvekk som ikke slår ut helt heldigvis. J føler meg litt lyssky, så d hjelper med solbriller.
Ellers hender d hjelper med en liten klunk kaffe. J har tatt paracet én gang, men liker d ikke. Da er d sånn nr før j spyr.. D som virker å ha hjulpet eller dempet smertene i hodepinen er akupunktur faktisk. D har dukket opp etter behandling og, men da en dag el to - ikke 5 dager i strekk som da j beg m akupunktur.
Først gikk j en gang i uka, uke 8-10, så hver annen uke, og nå neste gang blir d 3 uker i mellom. Godt også for å virkelig få kroppen til å slappe heelt av.

Ellers har kiropraktor hjulpet meg veldig, j har ikke prøvd etter j ble gravid nå, men vet de er veldig flinke med gravide.

Lykke til!

Ikke godt å gå med hodepine.. Håper den gir seg!

Har også hodepine till og fra og tar Paracet iblant. Det går sikkert fint, les Felleskatalogen om du er urolig.

Har hodepine innimellom og tar paracet når det er på det verste. Da er det som regel så vondt at jeg ikke greier annet enn å ligge i ro på et mørkt og stille rom.

Kun når det er krise her og!
Legen sa det var helt greit. Holder på å klikke på hodet noen ganger!

Sliter med hodepine 1-3 ganger i uka. Tar paracet kun hvis nødvendig, ikke altid det hjelper heller. Drikker masse vann da.

Får til tider kraftig hodepine, sånn holder på å kaste opp-type. Aldri hatt før. Klart meg uten paracet enn så lenge, og det er jeg glad for. Ser liksom ikke på det som et alternativ. Så jeg bruker varmepute, sover og får litt massasje av kjæresten, samt gjør en del strekkeøvelser (er ganske tydelig at det kommer fra ryggen). I går la jeg meg kl halv sju på kvelden, våkna halv ti og skjønte ingenting, var sikker på at det var midt i natta :p

Back
Topp