Hodet under dyna

Juliejr

Forumet er livet
Sara skal absolutt sove med hodet under dyna.
Uansett hvordan jeg legger henne så ligger hun med hodet under dyna når jeg kommer inn igjen. Vet ikke om det er fordi det er varmt og godt, men hun snur seg  uansett om hun sover eller er våken.

Noen flere som har opplevd det?

Det samme gjør Mia Elise[&:] Synes det er litt skummelt, blir litt redd for at hun ikke får puste.

.

de søker vel varme og trygghet så det er vel litt av grunnen til og de gjør slike ting og faktisk sover veldig godt.
Linnea gjør ikke det ,men hun har ett teppe som hun dytter helt inntil nesen sin,da roer hun seg og sovner.Når hun sover ute ,sover hun som regel med hendene forran nesen,da med votter.Så jeg har funnet ut at dette er noe hun føler er trygt og godt for henne...

Jeg legger dyna ganske langt ned på nora, så hun ikke klarer
å dra den opp, hun ligger jo i en baby-pose, så hun blir ikke kald.
Men hun må alltid ha noe i hendene når hun skal
sove, så hun har en koseklut hun ligger og fingrer med,
den havner ofte over ansiktet, ser ut som hun synes det er greit
og sove slik.
Når hun var mindre, ble hun liggende og hive etter pusten
når hun fikk noe over fjeset, men ikke nå lenger,
men hun klarer heller ikke ta den bort med egen hjelp,
fekter bare hjelpesløst med armene[;)]

Tobias liker også og sove med noe over hodet [:D] Han er urolig i senga mens Mathias våkner nesten på lik plass der jeg la han..

markus får ikke sove uten kosekluten eller ett teppe over ansiktet..

når jeg henter han om morgningen så har han nesten alltid dyna over hodet

Jeg legger armene til Jonas over dyna sånn at han ikke skal få den over ansiktet...
Han sover veldig rolig når han ligger i sin egen seng, ligger på en prikk på samme sted som jeg la ham. I vår seng derimot kan han plutselig ligge med hodet motsatt vei av det jeg la ham.. [8D] Og han kan også finne på å ligge med ansiktet inntil puta mi..

Iver er ogs fæl til å dra dyna over hodet og å "forsvinne" nedover i vogga.
Litt skummelt synes jeg, så har satt klyper på dyna og polstringa [:)]

Prøv med en kose fille eller et helse teppe..
Det har jeg til jenta mi..
En av delene er alltid til ansiktet hennes..

Dyna fester jeg nede i bunnen av senga slik at hun ikke klarer å dra den over ansiktet[:)]

Dyna fester jeg nede i bunnen av senga slik at hun ikke klarer å dra den over ansiktet, hun gjorde den en gang da hun var nyfødt, jeg ble redd når jeg så det...[&:]

Thea tar det meste hun rekker tak i over ansiktet. Hun lå på sofaen og prøvde å sove og strevde med å få tak i ting. Pluttselig låg hun med koseklut og en svær bamse i ansiktet - og der sovnet hun! [:D]
Må alltid ha kosekluten sin..tror de roer seg ned når de har noe tett inntil [:)]

Back
Topp