Hodet tenker og tenker

Trekløver89

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Føler meg egentlig litt dum som skriver her da det var såpass tidlig . Jeg fikk positiv clearblue 4 dager etter altså i går begynte jeg å blø . Ble helt tom inni meg og går rett og slett og er lei meg . Blør kraftig . Og jeg skjønner at når slikt skjer så er det naturens vei for å rydde opp men her sitter jeg og leter etter grunn . Jeg tok ut min spiral så dette var da min 1 pp kan det ha vært at mine slimhinner var for tynne etter spiralen . Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget men alt føles bare dritt for å si det sånn .
 
Selv om du var kort på vei var du på vei og hadde begynt å glede deg og naturlig å bli lei seg da... sender deg en virtuell klem
 
Et ønsket barn er ønsket uansett om man er 4 uker eller 12 uker på vei. Føler med deg <3
 
Enig med de over. Har selv følt på en sorg nå etter at jeg fant ut at jeg hadde en kjemisk graviditet. Var i himmelen etter å finne ut at jeg var gravid, alt passet så perfekt i forhold til barnehage til snipp, og fikk en god ro over meg, sletta flere finn annonser hvor jeg solgte endel ting etter snipp. Men lykken varte bare i 2 uker før vi fant ut at det var for lite hormonstigning til at dette var en graviditet. Og like kjapt som vi fikk opp forhåpningene så ble de brått revet bort igjen. min opplevelse av det er ikke som å miste sent i svangerskapet men for meg er det helt klart en sorg likevel. Sender deg en klem å håper du blir like fort gravid igjen, og at det holder hele veien.
 
Back
Topp