Hodet opp

Oktobersol

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Er det flere babiser som ikke har snudd seg enda? Hvor langt på vei? Snuforsøk planlagt?

Min er ikke snudd seg TROR jeg ganske sikkert! På jordmorkontroll sist så satt lille tuppa fint inne i magen med hodet opp, å selv synes jeg det er mega vanskelig å prøve å kjenner hvordan ho ligger, har virkelig null peiling! Men har på den annen side siden kontrollen ikke merket så mye endring på bevegelser og hvor ho sparker etc, men blir bare tullete for jeg hakke snøring på det her;)

Hva med deg? Er din med hodet opp enda? Hvor kjenner du babyen sparke mest?

Jeg er i uke 34+6 og skal påmny jordmorkontroll i morgen så blir kanskje litt klokere da;)

Min gutt lå i tverrleie leeenge.
Var på kontroll 35+6 og da lå han med hodet ned. Yeeei:)
Føler han kan ha snudd seg bare et par dager før jeg var på ul. Kjente ikke at han snudde seg men plutselig var presset ned i bekkenet annerledes;)

Ei jeg kjenner skulle inn på sykehuset i uke 38 for å forsøke snu babyen. Men da lå han med hodet ned allikevel:)

Hun har ligget med hodet ned i mange uker, men ikke festet. Skal til jordmor nå straks, og håper ikke hun har snudd seg;)

Hverken lege eller jordmor har fortalt meg hvordan han ligger :/ er 37ende uke... Synes det er litt rart, men legen min har vært så stressa hver gang jeg har vært der og har bare vært 2 ganger hos jordmor, og sist glemte jeg å spørre... Hvordan merker dere hvordan babyen ligger?

Her lå hun fortsatt med hodet ned, Puh..... Men ikke festet enda... Fester seg antagelig ikke da det er nr 3..

Back
Topp