hodet ned?

Dråpe

Elsker forumet
Har babyene deres lagt seg med hodet ned enda?
Jenta vår lå med hodet ned på ultralyden og på mandag når jordmora kjente på magen, hadde hun hodet ned da også. Nå er ho visst såppass tung at ho ikke vil snu seg igjen. Da trenger ho bare å vokse en god del til, så er ho helt klar, så rart å tenke på[:)][;)]

Jordmor finner liksom ikke ut av det - hun klarer ikke å kjenne forskjell på hodet og rumpa til min baby. Skal hos henne i neste uke igjen, håper hun finner det ut da, hvis ikke blir det vel ul igjen.

Ja, babyen min har lagt seg med hodet ned, og vile mest sannsynlig forbli der nå, sa jordmora på ultralyd.

Trodde hodet festet seg ca. to uker før fødsel jeg......

her har den lagt seg med hode ned nå. har logge den veien en stund nå. å den lille er VÆLDIG gla i å spenne opp i ribbeina mine altså!!!

Var hos legen i dag, og han sa at ungen lå med hodet ned. Så dette blir spennende! [:)]

min har også lagt meg hodet ned en god stund,håper det blir slik fremover og da...hehe...babisen var 1300 gr helt i slutten av uke 27.er nå i midten av uke 28..
tiden fyyyyyker gitt

min har også lagt seg med hodet ned, vi så det på ul 7.mars.. den narmer seg snart 4kilo, og tror den ikke for snudd seg opp igjen håper jeg :)

Min lille jente forandrer stilling fra dag til dag hun. Ligger med hodet ned, så i sete, kropp på høyre side av magen, så på venstre... Pga lett svangerskapsforgiftning så ser vi dette tydelig på ultralyd. Stresser ikke noe med det ennå, hun rekker vel å snu seg riktig ennå. Men skulle ønske at hun fikk lagt seg til snart, så slipper man å bekymre seg for setefødsel i tillegg. [:D] 

det er vanlig at babyn fester seg i uke 36 sa jordmor til meg, her ligger gutten vår ned med hodet [:D]

Trym har og ligget med hodet ned stort sett hele tiden.... Nå bare venter eg på at hodet skal feste seg [;)]

Jepp, haue ned her også!![:D]

ja hodet ned her også. Fester seg vel neppe etter som det 3 gang jeg skal føde. Tror det fester seg oftest hos førstegangsfødende, av en eller annen årsak.
30 uker i dag.

Lå med hodet nede på mandag v/ kontroll til legen. Har gjort det mesteparten av svangerskapet, men i de 2 siste dagene har gutten vært på litt ubehagelig "vandring" der nede....

Legen sa at han ikke vil feste seg riktig enda... No shit!?!

Var  hos jordmor idag og hun kunne bekrefte at babyen ligger med hodet ned nå og at han har trykket seg godt nedi der. Han har ikke festet hodet enda, men det er like før. [:)][:)]

Legen sa at han ligger med hodet ned og har lagt seg dypt i bekkenet, hva nå enn det vil si...
hadde ikke festa seg enda, men kommer visst ikke til å snu seg igjen nå heller[:D]

Gutten min ligger med rumpa ned, og det har han gjort nesten hele svangerskapet... er forberedt på setefødsel, for det er veldig mange barn i familien som har ligget med rumpa ned ved fødsel.. Er det noen som vet om det er noen vektgrense på babyen i forhold til setefødsel?? har hørt at hvis babyen er over 4kg så får en ikke føde hvis ungen ligger i seteleie, så da må en ta keisersnitt.. Gutten min er beregnet å bli minst 4100g, han var 1080g i uke 26..

Her har bebiesen liggi med hode ned hele tiden!! Ihvertfall så lenge de har sjekket[;)]

Back
Topp