Hodet ned!!

Line82

Betatt av forumet
Hei.
Var hos legen i går, og han sa at den lille hadde lagt seg med hodet ned[:D]
Litt artig, har jo ikke termin før 28.april, så jeg syns det var litt tidlig.
Noen andre som vet at ungen har lagt seg rett vei??

Gutten vår ligger med hodet ned, og har gjort det en stund nå! Har ikke festa seg helt enda, men er på god vei! [:D] har termin 1. april da, håper han vil ut litt før!!

da j var hos legen på mandag, kunne han ikke kjenne om han hadde lagt seg med hodet ned enda... regner med jordmor kjenner d om 14 dager...
tror ikke d er så tidlig j... har hørt de kan legge seg til med hodet ned, rundt uke 28=) vet ik om d stemmer da... er sikkert forskjellig for alle...

men jeg vet at min baby er urolig... noe alle ul tillsier...hehe.... så han stuper vel kråke inni der helt til dagen han skal ut=)=)

[:D]Magemonstret mitt ligger ikke med hodet ned! Hodet er parkert oppe på høyre side,og så ligger han på skrå ned mot venstre. (Når han hikker slår hodet hans opp i ribbena mine! Stakkars liten..)
Håper han snur seg snart!

*dakar liten*

får han skallbank av å hikke da kansje, lille klumpen....thihi=)
min ligger nok litt på samme måt... for er masse bevegelse oppunder ribbeina og nede på venstre side..=)

snuppa mi ligger med hode ned..men er ikke festet seg,men siden jeg har en ifra før er det ikke sikkert det fester seg..

har snudd seg, men ikke festet seg, men prøver på det tror jeg. det føles som hun presser nedover.

Min ligger med hodet ned og har gjort det en stund...

På sykehuset for 3 uker siden lå nurket med rompa ned. For en uke siden hadde h#n lagt seg medhodet ned. Og da ble jeg så glad, men i går var vi hos jordmor og da lå ungen på tvers. Heldigvis er det enda tid for å snu seg. Har 5 uker og 5 dager igjen til termin.

Æ har og termin 28.april, og igår hos jordmora, sa ho at han/ho lå med hodet ned. Ho viste mæ og kordan æ kjente d sjøl, og d va jo litt arti! Han/ho snur sæ fortsatt mykje fra side t side, men rumpa e godt planta "i" ribbeinan mine.

hodet er det tyngste på kroppen til de små, så de ligger som regel den veien, men det er jo visse unntak da=) Var hos jordmor på mandag og og minsten lå med hodet ned.. dypt nede.. men ikke festet seg..han bokser meg i hoftebeina.. Mye elting der inne, men nå er det bare litt over ett år siden livmora mi var uttøyd sist da..he,he..

Ligger med hodet ned her også...Gjorde hvertfall det for en uke siden...hehe.. Men jeg er overbevist om at jeg har rompa oppe på den ene siden....for når hun strekker på seg så kjennes det ut som om hun vil igjennom magen!! [:)]

var på kontroll idag, og nå har han festa seg! jippi... [:D]

Å så morro da...eller blir vel tyngre å gå kanskje?!?! men.... er i rute da [:D]

Det går helt greit, men er skikelig press nedover der! hehe... [8D]
vil bare at han skal komme snart! [:D]

Denne personligheten eg bærer, låg med hue ned når eg var hos jordmor for en fjorten dagers tid sea. Men magen e bare så urolig, blir nesten sliten. Nå har magen blitt så tung i bekkenet, at eg føler for å gå å holde magan oppe. Eg har født før, som var ein heilt grei fødsel, men nå e eg meir engsteleg.. syns det e merkeleg.. Det e vel setefødsel som skremmer mest..

Var hos jordmor i dag, og babyen ligger med hodet ned. Har termin 28. april, men mye kan enda skje... Kan fort finne på å snu seg igjen!

Jeg er 34+1(termin 20/4) og i går fikk jeg beskjed om at han lå langt nede og godt festet. Fikk litt sjokk for jeg trudde ikke det skjedde så tidlig men det var visst vanlig. Håper han har tenkt seg ut om ikke alt for lenge.

Hei! Jeg var til legen i går, og da fikk jeg høre det at gutten minhar lagt seg med hodet ned. Men hodet har ikke festet seg helt enda.. Skal bli spennende når han kommer til verden.

Back
Topp