Hodet ned

Kløverdame

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
På kontroll i uke 29 sa legen at baby lå med hodet ned. Etter det har han snudd seg flere ganger, og nå aner jeg ikke hvordan han ligger. Har ikke ny kontroll før uke 32, men det er vel nok tid til å snu seg «rett vei» igjen, dersom han er i seteleie nå? Eller?

Andre barnet, men første bare la seg med hodet ned og ble der, tidlig [emoji23]

Har bare litt frykt for det å måtte «snu» baby sent i svangerskapet, ettersom flere jeg kjenner har beskrevet det som like ille som fødselen...

Jeg var på kontroll i uke 30, da mente legen også her at hodet lå ned. Men de kan vell snu seg flere ganger, vil tru babyene fortsatt har god tid på å snu seg evt riktig vei igjen :joyful:

Jeg var på kontroll i uke 30, da mente legen også her at hodet lå ned. Men de kan vell snu seg flere ganger, vil tru babyene fortsatt har god tid på å snu seg evt riktig vei igjen :joyful:

Får håpe det [emoji4] han har tydeligvis vokst i det siste, for nå kjenner jeg veldig godt når han snur seg. Så håper han ender opp med hodet nedover [emoji85][emoji23]

Hos flergangsfødende har ungene en tendens til å ikkje feste seg før du er inni fødselen, så trur ikkje du skal stresse med det :) etter uke 36 kan du heller bli litt bekymra [emoji28]

Hos flergangsfødende har ungene en tendens til å ikkje feste seg før du er inni fødselen, så trur ikkje du skal stresse med det :) etter uke 36 kan du heller bli litt bekymra [emoji28]

Virkelig?! Men greit å vite! Får høre mer med jordmor på neste time!

Ved siste kontroll i uke 26 lå han med hodet ned. Tror han ligger sånn enda. Ny kontroll om 1,5 uke, da er jeg 31+1.

Var på kontroll nå i uke 31, legen sa det kjentes ut som om hun lå på tvers, men at hun har god tid på å snu seg enda, så det var ikke noe å stresse med [emoji1]

På kontroll i uke 29 hadde babyen hodet ned, men i dag spesielt har det vært så utrolig mye akrobratikk inni der at jeg er veldig spent på hvordan hun ligger på kontrollen neste uke!

De skal visstnok kunne helt fint snu seg selv frem til uke 36, Men føler det begynner å bli ordentlig trangt nå, 31+5!

I stad sto det plutselig en kul rett ut fra magen min, og så har det romstrert mye, så nå er jeg skikkelig støl i magen og livmor presser så det gjør vondt både her og der.

De kan snu seg fram til uke 36. Min første snudde seg i uke 38. Så alt går an. [emoji4]
Her lille lillemann i tverrleie fordi det er ikke plass til hodet ned pga morkaken ligger for langt nede.
Hvis den ikke flytter seg blir det planlagt snitt på meg. Ikke noe jeg trakter etter, men det blir som det blir. [emoji5]

Var hos JM forrige uke (uke 30), da lå han med hodet ned :) så håper han holder seg sånn,selv om han kan snu seg flere ganger ennå før uke 36 ;)

Her ligger hun med rumpa ned. Kjenner hodet hennes over navlen ofte!!! Storesøster snudde seg ikke i tide og lille frøkna nå ligger helt likt som storesøster, så jeg forbereder meg til planlagt keisersnittt, selv om all helsepersonell sier at hun har god tid til å snu seg på enda!!

Min ligger med hodet ned, gjorde det i uke 29 og igjen nå i uke 31. Jordmor mente det var mest sannsynlig at han ble liggende slik nå, så håper det stemmer :D

Her ligger hun med rumpa ned. Kjenner hodet hennes over navlen ofte!!! Storesøster snudde seg ikke i tide og lille frøkna nå ligger helt likt som storesøster, så jeg forbereder meg til planlagt keisersnittt, selv om all helsepersonell sier at hun har god tid til å snu seg på enda!!
Har du hjerteformet livmor?

Back
Topp