Hodet ned?

rutha tutta

Glad i forumet
Var på vekstkontroll i dag og alt bra med minsten. Har lagt seg med hodet ned, er førstegangs så lurer på om ikke det er litt tidlig. Kan han snu seg igjen?

Mi har liggi med hodet ned siden uke 25,helt vanlig det. Han KAN jo snu seg, men mest sannsynlig så blir han nok liggende sånn :)

Her ligge han gadd i sete... Fekk beskjed av gynekologen at da va 50/50% sjanse for setefødsel.... :(

Kan godt snu seg enda ja. De bryr seg mer om hodet er nedover fra uke 37, sa legen til meg. God tid enda :)

Forrige svangerskap endte i sete, og det var ikke før uke 37 vi begynte å snakke alternativer rundt fødsel hvis babyen ikke skulle brå snu seg;)

Her har minis ligget med hodet ned siden uke 24 og nå er også hodet festet :-) Er andregangs.

Hodet ned her og, men på kontroll for en uke siden var det usikkert om det hadde festet seg. 32+3 i dag.

Heldigvis snudd seg med hode ned, setefødsel hadde vært uaktuelt

Var hos legen idag. Hu trudde hu kunne kjenna at han hadde festa seg, men då med rompa ner.......... :(

Jeg var på vekstkontroll igjen i dag, 30+4, og her ligger hun heldigvis med hode ned:) Men hun kan jo fortsatt snu seg;) Endte med ks pga seteleie forrige gang..

Min ligger med hodet ned og har gjort det de to siste kontrollene.

Ligger med hodet ned nå. Heldigvis snudd seg etter å ha sittet med rompa ned

Ligger med hodet ned tror jeg :) Ikke festet siden dette er tredje lille kropp :)

Tusen takk for mange svar :) når fester de seg a?

Noen fester seg ikke før rett før fødsel, det er jo gjerne mest vanlig dersom man har født før :) Er det første vil jeg tro det er mellom 30-40 :)

Her har ho ligget med hodet ned siden uke 28 ca. Det gjorde førstemann og

Back
Topp