Hodet ned?

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Hvordan kjenner man at hodet er ned? Er det noe en kan kjenne etter eller noe sånt...?

Er ikkje enkelt å kjenne om dei har lagt seg med hovudet ned. Du kan kjenne det ved at du får solide spark i ribbene dine. og så er det slik at gjerne bekkenet kjennest betre. Blir liksom fastare og uten "slark" :)

Om den delen som er ned er hard er det som regel hodet:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg kjenner stort om hun ligger med hodet ned og om ryggen er til høyre eller venstre.. Vurderer en rekke ulike faktorer når jeg prøver å finne ut hvordan hun ligger. Når hun ikke ligger med hodet ned er magen høyere enn ellers. Jeg kjenner hvor hun hikker, er det langt ned så er hodet ned, er det lengre opp (ved navlen) så ligger hun på tvers. Jeg kjenner også etter spark og kjenner om det er rumpa jeg kjenner oppe ved brystkassen. Nå er jeg ganske tynn og kjenner egentlig lett utenpå magen hvilke kroppsdeler som er hvor :p

Hodet er hardere enn rumpa.
Hvis den ligger riktig til kan du også kjenne om lår og hofter ligger "over eller under" legger og føtter.
Er litt vanskelig å forklare, men hvis du knar på magen noen ganger lærer du fort hvordan de forskjellige delene kjennes ut. Sammenligner du det med hvor du kjenner hikking, (min har hodet ned, og kjenner hikking nede i bekkenet i tillegg til på venstre side hvor kroppen ligger) og bevegelser, går det fortere. :)

BVforum via HTC

Hmm spennende! Synes det er fryktelig vanskelig å bestemme om det er en hæl et kne eller en arm jeg kjenner :P men tror baby ligger såpass "inni" kroppen at hodet bare er nødt til å være ned - enten jeg klarer å plassere det eller ei :)

Back
Topp