Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
hehe trykte litt fort så der ble det ikke mye svar før den fløy avsted gitt[:D]
Det jeg skulle si var at jeg var hos jordmor i dag og spurte om akkurat dette. De begynner å kjenne etter om hodet fester seg fra uke 36, det er da det betyr noe liksom. På andregangsfødene trenger den faktisk ikke å feste seg i det hele tatt sa ho.
Min går veldig rundt i tull enda, for det om hodet var nede i dag så hadde det ikke festa seg og han kunne godt snu seg mange ganger enda.
Linnea lå i hodeleie veldig lenge før jeg fødte henne, hun lå godt ned i bekkenet, men dagen jeg fødte hadde ikke hodet festet seg ordentlig, så det er ikke alltid det gjør det heller [:)]
Min lillegutt har ligget med hodet ned i mange uker allerede...
Varierer litt hvordan side av magen han ligger på, men stort sett holder han seg på høyre side og sparker på venstre.
Tassen her har ligget med hode ned hvertfall siden uke 30, var da legen sjekka første gang.
Da jeg var på Ul i uke 19 satt han med rompa godt planta nedi bekkenet og nekta å vise frem noen ting, så han har svømt og kost seg masse virker det som[:)]
Min lillle fotballspiller ligger stort sett med hodet ned han også.
Men han sparker, snur og vrenger på seg så hele "kula" forflytter seg [:D]
Mannen min synes faktisk at det er litt "ekkelt"[:-] - dumme, pysne mannen.
Han syntes det samme med william - han synes det ser litt alien ut [:)]
Storebror derimot elsker å kjenne sparkene fra lillebror
Min kjære synes det er er spennende å kjenne når lille gutt sparker og står i, tror han kommer til å bli fotball spiller han her og så mye som han herjer.
Nei kjæresten er bare stolt og elsker å kjenne når det er liv og han synes det er moro å se når magen "vris" litt.
Lillebroren min synes det ser ganske sprøtt ut da... hihi
ligger han/hun med hode ned i uke 37, blir den som regel der til du føder, da er det så trangt og nedpresset i bekkenet. Hode fester seg ca fra uke 36 og helt frem til du føder, det er ikke alltid hode fester seg da. Flergangsfødende er det mer normalt at hode ikke fester seg. Lykke til [:)]