Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke festet seg her heller, men jeg er 1 uke etter deg da, og tredjegangs, så hos meg er det ikke sikkert at han fester seg før fødsel
Hos førstegangs så er fester de seg vel 1-2 uker før har jeg lest
Hodet er ikke festet her heller, men er dypt nede i bekkenet andregangs 37+1
Kjenner at hun ligger langt nede her også, la seg godt nede mye tidligere enn storesøster. Gleder meg til å kunne gå mer enn 10-20 meter uten å kjenne på nedpressJeg har skikkelig nedpress hverdag, så tenker nokk hun ligger godt nedi bekkenet her også.
Ja, så har jeg lest at 10-15% av førstegangsfødende ikke fester seg. Typisk at det er slik her..
men det har vel ikke noen betydning om hodet har festet seg? Storebror festet seg I uke 30..ble likevel overtid
Ikke forstått det som om det har noen betydning for hvor lenge det er igjen til fødsel, nei. Men det er vel mindre sjanse for at navlesnoren skal komme i klem dersom fødsel starter med vannavgang hvis hodet allerede er festet? Så innbiller jeg meg at jeg hørte noe om at det kan påvirke bekkenet, men om det er i positiv eller negativ forstand, det aner jeg ikkemen det har vel ikke noen betydning om hodet har festet seg? Storebror festet seg I uke 30..ble likevel overtid