Hodet ikke festet

Druen29

Flørter med forumet
Maiblomstene 2020
Jeg er i uke 38+4, var hos jordmor idag på sjekk. Hun har ikke festet seg enda, noen andre som har babyer som ikke er festet seg? Eller som har erfaringer rundt dette?
Er førstegangsfødende..
 
Har ikke festet seg her heller, men jeg er 1 uke etter deg da, og tredjegangs, så hos meg er det ikke sikkert at han fester seg før fødsel
Hos førstegangs så er fester de seg vel 1-2 uker før har jeg lest
 
38+6 her... Tredjemann... Ikke festet seg helt her heller... :dead: Jeg vet det er mer vanlig å ikke feste seg før fødsel starter med flergangsfødende, men jeg er bare såååå utålmodig nå. :p:rolleyes:
 
Har ikke festet seg her heller, men jeg er 1 uke etter deg da, og tredjegangs, så hos meg er det ikke sikkert at han fester seg før fødsel
Hos førstegangs så er fester de seg vel 1-2 uker før har jeg lest

Ja, så har jeg lest at 10-15% av førstegangsfødende ikke fester seg. Typisk at det er slik her..
 
37+1 her, ikke festet seg. Første festet seg ikke før fødsel, så forventer ikke det denne gangen heller. :bored:
 
Hodet er ikke festet her heller, men er dypt nede i bekkenet:) andregangs 37+1
 
40+0 og løst og ledig her.
 
Min festa seg ikke i det hele tatt i forrige svangerskap. Er 38+4 i dag og sist uke sa jm at han ikke var festa, men heller var høyt oppe. Ultralyd i morgen, så får se hva dem sier da :happy:
 
Jeg har skikkelig nedpress hverdag, så tenker nokk hun ligger godt nedi bekkenet her også.
Kjenner at hun ligger langt nede her også, la seg godt nede mye tidligere enn storesøster. Gleder meg til å kunne gå mer enn 10-20 meter uten å kjenne på nedpress :happy8
 
Jaa, 38+1, førstegangs og hodet er ikke festet, føler han har glidd lenger ned i bekkenet de siste dagene, håper at det ikke trenger å ha noe betydning for når fødselen starter likevel.. Vil han skal komme nå:joyful:
 
39+4, ikke festet.. (Hodet står visst høyt, antakelig fordi det sikkert er kjempestort :wacky:)
-neida....er bare min frykt... Av mine tre gutter så har ingen av de festet hodet før fødselen ;)
 
Ja, så har jeg lest at 10-15% av førstegangsfødende ikke fester seg. Typisk at det er slik her..

men det har vel ikke noen betydning om hodet har festet seg? Storebror festet seg I uke 30..ble likevel overtid
 
Hos meg festa ikke førstemann seg før spontan vannavgang i uke 41+0. Han lå godt nedi med hodet, og fikk beskjed om at han nok ikke kom til å klare å snu seg eller komme opp igjen, men han festa seg ikke :)
 
men det har vel ikke noen betydning om hodet har festet seg? Storebror festet seg I uke 30..ble likevel overtid
Ikke forstått det som om det har noen betydning for hvor lenge det er igjen til fødsel, nei. Men det er vel mindre sjanse for at navlesnoren skal komme i klem dersom fødsel starter med vannavgang hvis hodet allerede er festet? Så innbiller jeg meg at jeg hørte noe om at det kan påvirke bekkenet, men om det er i positiv eller negativ forstand, det aner jeg ikke :p
 
Førstegangs her også. Hodet var ikke festet da jordmor sjekket det forrige uke (var da 39+2). Hun sa at hos noen fester det seg gjerne ikke før riene kommer :happy:
 
Førstegangs her og, 38+6 og hodet har verken festet seg eller ligger langt ned i bekkenet. Venter fortsatt på at han skal finne veien ned og se at magen synker. :happy: Men jordmor var overhodet ikke bekymret, og sa at når riene kommer vil de hjelpe han ned. Så da tenker jeg at det sikkert går bra. Håper bare jeg slipper å bli satt i gang :happy:
 
Back
Topp