hodet festet???

lamelia

Betatt av forumet
Hei.

Jeg leser mye her inne og var ganske aktiv her for mange måneder tilbake. Men nå følger jeg med hva dere skriver, men skriver ikke så mye selv nå.

Det jeg lurer på er, jeg er  i uke 37 +4 og hodet har enda ikke festet seg. Er det flere av dere som ikke har baby som har festet seg. Når festet det seg for dere? Jeg er 1. gangsfødene...

Klem fra Lene :) Termin 24, juni. 

jeg har termin dagen før deg og hodet er fortsatt ikke festet her heller.... men så er jeg tredjegangsfødende og da er det ike sikkert hodet fester seg i det hele tatt før fødselen er i gang...[8|]

Heisann

Vil bare si at det vist nok ikke er såå nøye om hode er festet lengre som der var før. Det som er viktig er at dersom vannet går og hode ikke er festet, må du ikke gå noe særlig fordi det kan skade barnet med å få navlesnora rundt halsen. Legen min sa at de aller fleste 1.gangsfødende opplever at hode fester seg.
Hos meg var det i uke 35.

Når jeg var på kontroll sist tirsdag,så låg han med hodet nedover,men det hadde ikke festa seg,så jeg er litt spent på hva de finner ut i morgen,når jeg skal på kontroll igjen[:)]Jeg har også spurt om jeg blir regna som førstegangsfødende,alikevel om jeg har fødd to ganger i uke 22,men får litt forskjellig svar.Noen mener jeg er det,pga det var så tidlig,mens andre ikke,så jeg vet sannelig ikke[8|]

Ok, får smøre meg med tolmodighet jeg da :) fant ut på fredag etter en kontroll på sykehuset at jeg hadde en cm åpning og var godt moden, så det nærmer seg, selvom det godt kan gå til uke 42 med en cm åpning allerede.

Spennende :)

Takk for svar ;)

Jeg er oxo førstegangs og hodet hadde ikke festet seg ennå ved kontroll forrige tirsdag. Blir spennende å se på torsdag når jeg skal til JM igjen...  

heisann
min festa sæ ca 4uke før å d va viss vanli ifølge legen min,men e helt forskjelli..noen som ikke feste sæ i d hele tatt har æ hørt..
lykke t[:D]

Jeg har termin dagen etter deg og hode er festet, men det er bare nå for en drøy uke siden at hode har festet seg. Babyen har ligget med hode nede i mange mange uker, men ikke festet seg før nå i det siste. Så det blir nok festet, og hvis ikke så skal du LIGGE når vannet går, ikke sitte eller bevege på deg, for da kan han snu seg (når han ikke er festet og fødselen er i gang)
Lykke til så mye [:)]

jeg har termin dagen etter deg og sist jeg var på kontroll va ikke hodet festa!
Men det kan skje dager\timer før fødslene.
Er ingen indikasjon på begynnende fødsel.
Førstegangsfødende jeg også[:D]

ORIGINAL: Alicia

Jeg har termin dagen etter deg og hode er festet, men det er bare nå for en drøy uke siden at hode har festet seg. Babyen har ligget med hode nede i mange mange uker, men ikke festet seg før nå i det siste. Så det blir nok festet, og hvis ikke så skal du LIGGE når vannet går, ikke sitte eller bevege på deg, for da kan han snu seg (når han ikke er festet og fødselen er i gang)
Lykke til så mye [:)]

Termin på samme dag vi Alicia
*førstemann*

Back
Topp