Hodet festet?

Kristinawe

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Magen min har sunket ned nå i uke 31. Kan det være fordi hodet er festet? Trodde det var tidlig at magen skulle synke allerede nå [emoji12]
148348ba61ae15c98cffdc3ebc085b22.jpg

281be5d28abb8993be4c0139416a4717.jpg

Jeg ser ikke så stor forskjell jeg.. Men om du er førstegangs kan det vel være? Storesøster festet aldri hodet, lå i tverrleie til uke 34 og var "flytende" resten av svangerskapet, så har lite personlig peiling! :p

Jeg så heller ikke veldig stor forskjell. Har h*n ligget i samme leie hele tiden? Eller så er det sikkert mulig. Min første festet seg i uke 34.

Magen henger liksom mer da føler jeg, samboer syntes det også :p men mulig det er feil. Han har hvertfall ligget i hodeleie siden uke 26.

Det presser skikkelig nederst i magen og i underlivet idag når jeg går, og får "støt" i underlivet noen ganger. Vet ikke om det har noe med saken å gjøre.. murrer litt bak i korsryggen også

Har mye nedpress og "støt" jeg også, jordmor sa at grunnen kan være for hun ligger med hode ned og treffer noen nerver[emoji4]

Her har gutten ligget med hodet ned siden uke 28, men vet ikke om det har festet seg. Får kanskje vite på 32 ukers kontroll i morgen.

Back
Topp