Hodet festet?

Er førstegang her, på sist kontroll hos jordmor når jeg var 37+2 sa hun at det ikke var helt festet enda, fortsatt litt bevegelse. Etter det har det vært mye vonde stikk i høna så blir spennende å se om ikke det er festet nå på kontrollen på fredag når jeg da er 39+6 :)

Er uke 38+6 og andregangfødene og har ikke festet seg hos meg, men hodet ligger godt nede. :)

Fikk beskjed av legen at hode er "nesten festet" idag 38+6. Skal tydeligvis bety at han ikke kan endre posisjon eller leie før fødsel.

2 gangs her, og er i uke 37+2, men legen kjente ikke en gang etter om hodet var festet! Kjente øverst på magen og sa han kjente beina til babyen. Jordmor kjente heller ikke etter før jul.
Heldigvis vekstkontroll på fredag.

Jeg er andregangs, og hodet var ikke festet på kontroll i går, 37+3. Hun ligger langt nede, men hodet var fortsatt litt bevegelig.

Tredjegangs og hodet var ikke festet i går på kontroll hos jm, 38+2. Lå langt nede da, så regner med det blir der :)

37+0, var til fastlegen i går, ikke festet, men fastlegen og jordmor på tidligere kontroll mente at dette er individuellt:)

Skal til legen for uke 40 kontrollen i dag, spent på om hodet er helt festet nå :) blir ikke redd om det ikke er det da hun ligger veldig langt nede :)

Spent på kontroll over helga!! Men nå kjennes det ut som om hodet er nede i alle fall. 3,5 uker siden siste kontroll, så det skal bli greit med en sjekk!!

Her var hodet som en ball oppi mellomgulvet i mårest.. lå i senga å meldet med søsteren min.. (er evt barnepasser om jeg må på sykehuset) imens jeg lå å skreiv med henne sprellet lille seg rundt med hodet ned igjen... nå kjennes det ut som hodet er ved ribbeina på høyre side igjen.. blir så møkk lei. Jordmortjenesten her i bygda er direkte dass! Så om han ligger feil på mandag blir jeg mest sannsynlig sendt inn på sykehuset og igangsatt... her er det nemlig ubeleilig å føde utenom kontortid...

Er 38+2 i dag

Her var hodet som en ball oppi mellomgulvet i mårest.. lå i senga å meldet med søsteren min.. (er evt barnepasser om jeg må på sykehuset) imens jeg lå å skreiv med henne sprellet lille seg rundt med hodet ned igjen... nå kjennes det ut som hodet er ved ribbeina på høyre side igjen.. blir så møkk lei. Jordmortjenesten her i bygda er direkte dass! Så om han ligger feil på mandag blir jeg mest sannsynlig sendt inn på sykehuset og igangsatt... her er det nemlig ubeleilig å føde utenom kontortid...

Er 38+2 i dag
Babyen min har lagt i tverrleie nesten hele tiden. Var inne for siste kontroll i går og for å planlegge evt videre i fht ks til uken, men da hadde hun snudd seg å lå med hode ned så her blir det nå vanlig fødsel. Er 39+0. Forrige gang jeg var inne på leiekontroll var 37+2, så mye kan nok skje enda :)

Babyen min har lagt i tverrleie nesten hele tiden. Var inne for siste kontroll i går og for å planlegge evt videre i fht ks til uken, men da hadde hun snudd seg å lå med hode ned så her blir det nå vanlig fødsel. Er 39+0. Forrige gang jeg var inne på leiekontroll var 37+2, så mye kan nok skje enda :)

Virker som han har veldig god plass enda her ja. Problemet er om han ligger "feil" når vannet går... så får håpe han legger seg ned snart, og blir der. Har de regnet noe på str på babyen din da? Min ble regnet til +5%, men jeg føler han er liten jeg...

Back
Topp