Hodet festet

Amelia Bedelia

Elsker forumet
Fikk beskjed av jordmor at hodet er festet. Andre som har festet seg?


_____________________________
Venter en liten førjulsgave <3
Termin 3.desember!
 
Tror det, fikk ihvertfall beskjed om at jm ikke fikk rikket så veldig på det, så hun regnet med hun ikke kom til å snu seg noe mer. *lettet*, har stortsett ligget på tvers
 
Jaada. Var innom riksen nå i kveld, og da tok de ultralyd og følte og kjente opp og i mente. Hodet satt godt fast her ;) Lillegutt har egentlig ligget med hodet godt planta i bekkenet siden uke 20, men nå har han altså festa seg der og. Min mor mente at han kommer til å ha en veldig morsom hodefasong når han kommer, siden han har vært der nedi så lenge :p
 
Vært festet siden uke 29!
 
ikkje her, hun lå mange uker med hode ned men for et par dager siden snudde hun seg så nå sitter hun med stumpen ned håper hun snur seg igjen. håper ikkje hun slekter på meg der jeg ble tatt med keisersnitt for de klarte ikkje å snu meg, satt som ein frosk :p
 
vet ikke om hodet er festet, men hun har ligget med hodet ned siden uke 29, håper virkelig ikke hun begynner og snu på seg nå!!:)
 
Han har enda ikke festet seg her, jordmor har værtfall ikke sagt noe! Men han har hodet ned, å har hatt det i veldig mange uker :)
 
Her har lillegutt ligget med hode ned hver jordmor time, og på siste i uke 31+4 så sa hun at han så vidt hadde festet seg. Hun klarte så vidt å rikke på det :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
er i uke 33, og var hos legen forrige uke og da hadde hun lagt seg med hodet ned, men det var ikke festa enda :)
 
Jeg er 33 uker i morgen. Var hos jordmor i dag. Hun ligger med hodet godt ned i bekkenet, men er ikke festet enda.
 
Sist jeg var på kontroll (uke 28) var ikke hodet festet. Skal på ultralyd på mandag (31 uker), får se hva de sier da. Men tror nok ikke det er noe som er festet her enda nei, synes det er litt for mye liv å røre enn så lenge ;)
 
jippi! når eg va hos jordmor i dag så har hun snudd seg igjen og hodet er ''så godt som festet'' (som jordmor kalte det). så da trenger eg nok ikkje tenka mer på om det blir sete fødsel. 31+5 i dag :)
 
Skal til jm i morgen og er spent på og høre om han har lagt seg med hodet ned nå!
 
var på ultralyd i helga, og han ligger med hodet ned, men de sa ingenting om han var festa eller ikke.. skal på 32-ukerskontroll på onsdag, så får vi se hva jm sier da :)
 
Hun var litt usikker faktisk, men skrev "H?" På leie i papirene, så mente han lå med hodet ned, men får se igjen om to uker..
 
Back
Topp