Hodet festet

Guttemamma92

Forelsket i forumet
Junibarna 2015
Da har jeg vært på kontroll hos jordmor, og fikk vite at hodet var festet! :-D Er uke 34+1.
Har følt på det lenge, siden han la seg med hodet laangt ned i bekkenet allerede i uke 27.
Godt å høre hvertfall. Jeg har en stor baby som vokser og vokser ;) Krysser fingrene på at menstermin 26. oktober stemmer bedre enn UL termin 8. november ;-)

Flere som hodet har festet seg til? Kjenner dere spenningen mer å mer? Snart er det vår tur!

Jeg vet ikke om min er festa men sist jeg var hos jordmor var hodet nede da var jeg i uke 31 :)

Ja jeg har mens termin 31.okt og ul termin 5 nov.. Og har en stor følelse på at mens termin stemmer mer enn ul, vet ikke.. Bare en følelse :)

Så spennende da! Husker storebror også festa seg tidlig, og han lå også med hodet ned ifra uke 27:)
Lillebror ligger med hodet ned nå, men er nok ikke festa! Ikke sikkert han fester seg før fødselen er i gang, siden det er nr 2;)

Så spennende da! Husker storebror også festa seg tidlig, og han lå også med hodet ned ifra uke 27:)
Lillebror ligger med hodet ned nå, men er nok ikke festa! Ikke sikkert han fester seg før fødselen er i gang, siden det er nr 2;)
Når fødte du nr.1 da i forhold til termin?? Spennende :-)

Har vært festet siden uke 29 her!

hadde masse nedpress og en følelse av at hun gravde seg nedover i helgen. Lurte på om hun kanskje hadde festet seg. Det kunne jordmor bekrefte på kontroll i går: hodet var festet! 34+4 :)

Her er hodet festet :D Er uke 36 i morgen :) Ja er veldig spent.. Begynner å bli små nervøs. Har ikke tenkt på fødsel før nå.. Hjelpes!!! ;)

Er 31+4 nå var til jordmor i dag og hun sa at hode var så å si festet, hun kunne vrikke litt på det, men ikke mye:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Var på kontroll på onsdag, og hodet har ikke festet seg hos meg. Hun lå helt løst enda. Er 35 + 3 (ifølge første termin, 36+4 ifølge andre termin).

Førstegangsfødende, så trodde det skulle være festet til nå?

Da jeg var gravid med førstemann festet hodet seg en stund etter at vannet gikk...
Ganske kjedelig ettersom jeg måtte ligge i vater helt til det festet seg.

Back
Topp