Hodet festet

Melody

Forelsket i forumet
Vert hos jordmor idag, og då var ivertfall hodet godt festet nedi bekkenet! :-D
Så da nærmer det seg ivertfall ;-) Hadde bare vert kjekt å vist når :-P
Har mens termin idag, men fortsatt noen uker til UL termin... dagene går liksomn litt seinare nå syns eg :-P

Koss ligger det ann med resten som går å teller ned dager/uker? :)

Her ligger han langt ned i bekkenet, men ikke festet. Hun sa vertfall ikke noe om det idag. Og jeg glemte å spørre.
Skal på UL på fredag, så må spørre da. Har jo vært noen ganger hvor det har kjentes ut som om han skal dette ut mellom beina på meg, og har måttet knipe dem sammen for å få det bort. 
Ul-termin om 8 dager nå..

godt å vite at bebisen har snudd seg! allikevel umulig å vite når ting skjer.. her har hun ligget med hodet godt ned i bekkenet siden uke 33.. nå er det jo ikke lenge igjen for noen av oss så vi får bare lade opp det vi kan til det som ligger foran oss!!

jeg er hjemme med en aktiv toåring og gleder meg til hun skal på "ferie" til sin mormor så jeg kan hvile skikkelig.. ellers synes jeg dagene går fort.. to uker igjen og de skal jeg bruke på å forberede meg mentalt..! alt av ting og tang til baby er ellers i hus;-)

masse lykke til!

her har hodet vært festet i 2 uker, og enda 3 uker til terminen... går og håååper lillevennen kommer før tida, helst imorgen :)

Back
Topp