Hodet festet

AS

Glad i forumet
Etter hodet har festet seg, kan han da skifte stilling igjen eller sitter han bom fast? [:D]

Hei, har nettopp stått ovenfor dette spørsmålet. Vesla har hele tiden ligget på min høyre side i magen og det ble konstatert at hodet hadde festet seg. Så var jeg hos jm som skulle kjenne på magen en uke etter og da lå ho plutselig på andre siden. Jm ble litt usikker på stillingen og jeg fikk ul samme dag og det stemte da at babyen hadde flyttet på seg. Var visst ikke vanlig, men det kunne skje. Hodet var fortsatt festet som uka før. Pussig.....

ORIGINAL: BenteV

Hei, har nettopp stått ovenfor dette spørsmålet. Vesla har hele tiden ligget på min høyre side i magen og det ble konstatert at hodet hadde festet seg. Så var jeg hos jm som skulle kjenne på magen en uke etter og da lå ho plutselig på andre siden. Jm ble litt usikker på stillingen og jeg fikk ul samme dag og det stemte da at babyen hadde flyttet på seg. Var visst ikke vanlig, men det kunne skje. Hodet var fortsatt festet som uka før. Pussig.....

smme til meg,hode er festa,men er så vid i bekkene at hun kan snu seg rundt,fra rompe opp til mage opp...turner inni her tror jeg

Samme her også. Hodet er festet, men har følt at kroppen er litt på begge sidene. Spurte jordmor og hun sa han kunne flytte på seg selv om hodet var festet [:)]

ORIGINAL: Dollysmurfen

Jeg har hørt at babyen kan snu seg, rotere og alt mulig selv om hodet er festet. Gutten min beveger seg masse inni magen og skifter stadig stilling fra høyre til venstre, men hodet er bom fast likevel [:D]

Det tror jeg min gjør[:)] Jordmora sa hun var ganske sikker på at hode var festa, men den lille skifter stadig fra høyre til venstre!

Back
Topp