Hodet fester seg?

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Dere som har fått bekrefta at hodet er festa, hvordan føltes det i tiden før? Jeg har til tider veldig vondt akkurat ved skambenet, og kjenner det når jeg reiser meg eller går og sånt.. Når jeg sitter kjenner jeg ingenting.. Har lurt på om det kan være urinveisinfeksjon, men får meg liksom ikke til å ringe legen pga det, for jordmor sa jo at vi skulle ha litt vondter mot slutten.. [:D]
Er 2 uker siden jeg var hos jordmor og da var det ingenting galt med urinprøven..

ORIGINAL: Almyrida81

Dere som har fått bekrefta at hodet er festa, hvordan føltes det i tiden før? Jeg har til tider veldig vondt akkurat ved skambenet, og kjenner det når jeg reiser meg eller går og sånt.. Når jeg sitter kjenner jeg ingenting.. Har lurt på om det kan være urinveisinfeksjon, men får meg liksom ikke til å ringe legen pga det, for jordmor sa jo at vi skulle ha litt vondter mot slutten.. [:D]
Er 2 uker siden jeg var hos jordmor og da var det ingenting galt med urinprøven..

det er sånn jeg har det om dagen også - kjennes ut som om jeg har en påle stående mellom bena som gnager på bekkenet når jeg går.. og jeg tror også det er hodet som fester seg!

Har veldig vondt i skambeinet jeg å... Trykker på konstant! Må veldiiiggg ofte på do [;)] 
Begynner å få litt problemer å ta meg opp fra sengen liksom...

Var på lege kontroll forrige uke og urinen ble da sendt på analyse fordi det var spor av blod og protein,
analysen viste ingenting... Ikke UVI nei..

Back
Topp