hodet fester seg

Veldig individuelt. Alt fra uke 30 og oppover. De sier gjerne at de fester seg senere når man allerede har født, og gjerne ikke rett før fødsel.

Her var førstesnuppa festet i uke 32, men nå vet jeg ikke. Skal på kontroll på mandag, så de sjekker vel da :)

Med første så festa ho sej ganske tidli, no he ho lagt sej ned men ho he ikke feste sej helt enda sa jordmora, e 36+3 no da:)

Veldig forskjellig og det er ikke alltid det fester seg hos flergangsfødende....
Med første festet hode seg i uke 28 og de tre andre har ikke festet seg før fødselen har startet...
Er no 36+1 og hodet er ikke festet her enda....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Her har han festet seg :D Er 36+4 nå ;)

okei.. da er ikke det no å bekymre seg over :) er 36+5 uker nå å husker når jeg var gravid med jenta mi så hadde hun festet seg allerede..

Min lille ligger med hode ned, men ikke helt festet enda. Likevel tror verken jordmor eller lege at h*n kommer til å snu seg igjen da h*n ligger godt nede og er nesten festet :) er 35+2 i dag.

Her lå hodet godt nede i bekkenet, sa jm da jeg var på kontroll før helga, men jeg er usikker på når det skjedde. Hun har ligget så å si i samme stilling siden tidlig uke 30, men jeg lurer på om noe skjedde for en drøy uke siden, for jeg må oftere tisse!

På kontroll torsdag lå lillemann med hodet helt ned i bekkenet, er i uke 32.

Back
Topp