Hodet er festet

Niks her ligger han på tvers og ingen tegn på at han vil ligge med hodet ned enda. Er andregangs så han vil nok ikke feste seg før fødselen er i gang :)

Første festet seg aldri. Hadde gledet meg til at magen skulle synke og jeg få litt bedre plass til mat og pust, men neida.

Nå ligger hun med hodet ned, men ikke festet.

Her var det i alle fall mer festet enn forrige gang men fortsatt så han kan snu seg rundt da, med ryggen liksom, ikke sånn at han flytter hodet opp igjen men ja, snurrer rundt ellno :p "face up, face down" :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har ila dagen hatt skikkelig nedpress og små stikninger i bekkenet.
Har hatt veldig vondt for å sitte.

Regner med at dette kanskje har med at hodet er i ferd med å feste seg ...?
Skal til jordmor 1/4, så blir spennende å se da....:confused005

:( Åh. Stakkars. Sikkert lagt seg godt ned i bekkenet ja. Gjør vondt det. En forberedelse til den o`store fødselen.
Det "føles" hvertfall som om det er det som har skjedd.
Litt vondt å snu seg i sengen, gå osv.
Kjenner hvertfall en viss forandring- som om jeg er støl i bekken/underlivet.

Var hos jordmor i dag (32+5) og hun mener hodet er festet. Men det er jo som hun sier, at hodet er ikke hverken skrudd fast eller limt fast :-P Så hun kan jo fremdeles komme opp igjen og turne litt rundt der inne.. Ellers har hun ligget nedover med hodet så lenge vi har kjent hvordan hun ligger :-) Håper det tyder på at man slipper setefødsel! ;-)

Her ligger hun med hodet ned, men snur seg stadig vekk fra side til side. I natt har vært en sånn natt der jeg våkner av spark og dytting. Hun bare oller rundt inni der... Ligger høyt opp og presser slik at det føles som brystkassen skal sprenge. Men jeg skal ikke klage, sparkene er på utsiden av ribbeina, og det er litt press mot mage / fordøyelse og blære.

Fikk bekreftet i dag at hodet på baby er festet :) Som jeg antok, da jeg har hatt litt "smerter" i underlivet den siste tiden.
Er i uke 35+5 i dag.
Herlig følelse å vite at i overimorgen er det kun 1 mnd til termin:)

Er helt øm i magen etter at jordmor har kjent/presset på magen :sad002

Fikk høre hjertelyden hennes- verdens fineste lyd, og gått gjennom fødselsforløpet sammen med henne og samboeren min, slik at han føler seg litt med forberedt til hva vi har i vente :love017

Ligger med hodet langt nede i bekkenet, nr en og to festet seg rundt uke 28-29 og nr tre festet seg aldri men lå godt plassert nede i bekkenet, denne gangen lå lille vist så godt nede i bekkenet at ul dama mente hun så og si var festet, skal til lege i morgen og da får jeg vel sikkert svar på om hun er eller ikke er festet.:-) har sååååå sykt med nedpress om dagen at uansett om jeg ligger eller står så blir det ikke noe bedre, men tror rett og slett det er fordi kroppen og livmoren begynner å bli sliten da dette tross alt er nr fire på under seks år. :-)

Er vanlig at babyen ferster seg tidlig hos førstegangs, tulla mi festet seg i uke 30, men denne karen her har bedre tid. Er i uke 32 og han har ikke festet seg enda.

Back
Topp