Hodet er festet

Nei, ikke ennå. Var på ultralyd nå nettopp. Han lå med hodet ned, men ikke festet ennå. IKke så rart da jeg er tredjegangs :)

Samme som Brødhuet sier, hun ligger med hodet ned, men ikke festet. Jeg er også tredjegangs, så rekner ikke med det skjer før fødselen er i gang :)

Her har hu liggi med hodet ned de siste 3 ukene, men hadde ikke festet seg når j var på kontroll på mandag..er førstegangs..

Sent from my iPhone using BV Forum mobile

Her ligge lille også med hodet ned, men har ikke festet seg. Siden dette er andre gang mente jordmor at det ikke er sikkert det fester seg før fødselen er i gang :) men husker det festa seg tidlig sist gang :)

Har ikke festet seg, men har ligget et par mnd med hodet ned, tror nå at hun ligger litt skrått...men det er jo enda litt til mai igjen da ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så ut som han hadde festet seg når jeg var på UL på mandag :-) Legen forsøkte å dytte ham opp, men det gikk ikke..

Sent from my MT27i using BV Forum mobile app

Ligger med hodet ned, men ikke festet.. Siden det er barn nr 3 er det ikke sikkert det fester seg i det hele tatt, så jeg er glad så lenge hun ligger med hodet ned!!!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hodet ned men ikke festet :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hodet har festet seg her ! 3 uker for tidlig mente jordmor, pga at jeg har vært for aktiv med 100% jobb også driver vi og pisser opp hjemme ! Så i dag må jeg til legen få sykemelding og roe ned, ellers kommer hun for tidlig!

Veslegutt har ligget med hodet ned i snart 3-4 uker ca, men det hadde ikke festet seg sist jeg var hos JM :) blir spennende å se om det har endra seg den 26 mars - ny kontroll da :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hodet ned, men ikke festet. Er førstegangs, jordmor sa hun lå høyt oppe...

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp