hodet er festet!!!!

Vivv

Elsker forumet
Hodet er festet. YEY!!!! :-D

Siden hodet aldri festet seg på mi første og forrige barn så er jeg så fornøyd med at hodet er festet denne gangen. Er idag i uke 38 i følge ul. Min termin ifølge eggløsning og mensen er 15 februar, og det kan stemme godt med målene og størrelse på symfyse mål. Dette er så innmari spennende, og er så klar for at hun kan komme nå. ♡
Flere som har fått beskjed om at hodet er festet?

Fikk beskjed for 2 uker siden at hode var festet, når jeg var på kontroll denne uken fikk jeg beskjed at hode var litt bevegelig, men langt ned.. Skjønte ikke den jeg.. Trodde at det når det var festet , så var det festet.

Festet seg aldri på noen av mine. Fødselen startet forde ;)

Var ikke festet for to uker siden, spent på om det har festet seg ved neste kontroll.

Her festet ikke hodet seg før dagen før fødsel. Når hun først bestemte seg.... Haha!!

hodet til lillegutt har vært festet i mange uker allerede, han har vell grodd helt fast når han skal ut :P

Hodet her har vært festet i 3-4 uker nå.. Skjønner jo hvorfor jeg går som en fordømt pingvin. Sambo mobber og bikkja blir flau når vi går tur! Men krysser fingrene for deg Vivv - at fødsel er rett rundt hjørnet!:)

Hodet har vært festet i flere uker.

Back
Topp