Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hatt jevnlige kontroller pga forkortet livmorhals og blødninger. Men nå tok han alt i samme slengen før vi skal på ferieHar du vært på UL? P.g.a. at symfysemålet har flatet ut eller pga livmorhals, eller?
Jeg var med jordmor i går å hode hennes ligger godt nede i bekkenet men hun hadde ikke festet seg sa hun for det var det for tidlig til ( jeg er jo i uke 32+5 )
Å siste jordmor timen jeg skal på er neste torsdag. ( 27/6) Fordi hun drar på ferie å kommer ikke tilbake får godt ut i aug. Synes det er en litt skummel tanke kan jeg dra til lege for å sjekke hjerte osv bare fordi jeg vil eller må jeg ha grunn til det.. ?
Når hode fester seg så er det vell enda lenge til barnet kan komme, eller ?
Jeg var med jordmor i går å hode hennes ligger godt nede i bekkenet men hun hadde ikke festet seg sa hun for det var det for tidlig til ( jeg er jo i uke 32+5 )
Å siste jordmor timen jeg skal på er neste torsdag. ( 27/6) Fordi hun drar på ferie å kommer ikke tilbake får godt ut i aug. Synes det er en litt skummel tanke kan jeg dra til lege for å sjekke hjerte osv bare fordi jeg vil eller må jeg ha grunn til det.. ?
Når hode fester seg så er det vell enda lenge til barnet kan komme, eller ?