Hodet er festet :-)

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
J

Jentemamma♡

Guest
33+3. Og ikke mer vekstreduksjon enn sist, og livmorhalsen er enda 24mm. Ble estimert til og veie rundt 3000g ved fødsel til termin :-) nå mangler bare siste finpuss på barnerommet så kan jeg bare slappe av og nyte den siste tiden :-)

ImageUploadedByBV Forum1371802420.817742.jpg symfyse målet var gått ned pga baby festet og magen sunket.

Er det jordmor som finner ut av det? :)

Venter den lille jenta mi den 2 august :)

Løvli! Hr var det ikke festet i går når jeg var til jm, for da skulle lille turne rundt i ring :P så vi fikk oss en liten latter istedet ;P

var hos jordmor på onsdag. Var da 32+4 og hun kunne ikke kjenne tydelig at han hadde festet seg. Nesten 4 uker til neste kontroll:/

Så bra :)
Her har ikke guttene festet seg så regner ikke med at det skjer denne gangen heller
Lurer i grunnen på om hun sitter i seteleie enda, eller om det bare er ei veldig spiss rompe som presser på ribbena ;)

var hos jordmor på onsdag. Var da 32+4 og hun kunne ikke kjenne tydelig at han hadde festet seg. Nesten 4 uker til neste kontroll:/
Men så lenge hodet ligger nede så er det vell ingen fare :-) fester seg nok snart han også ;-)

Så bra :)
Her har ikke guttene festet seg så regner ikke med at det skjer denne gangen heller
Lurer i grunnen på om hun sitter i seteleie enda, eller om det bare er ei veldig spiss rompe som presser på ribbena ;)
Hehe ikke godt å vite :-) får håpe hun ligger med hodet ned :-D

Jeg var med jordmor i går å hode hennes ligger godt nede i bekkenet men hun hadde ikke festet seg sa hun for det var det for tidlig til ( jeg er jo i uke 32+5 )
Å siste jordmor timen jeg skal på er neste torsdag. ( 27/6) Fordi hun drar på ferie å kommer ikke tilbake får godt ut i aug. Synes det er en litt skummel tanke :P kan jeg dra til lege for å sjekke hjerte osv bare fordi jeg vil eller må jeg ha grunn til det.. ? :)

Når hode fester seg så er det vell enda lenge til barnet kan komme, eller ? :)

Jeg var med jordmor i går å hode hennes ligger godt nede i bekkenet men hun hadde ikke festet seg sa hun for det var det for tidlig til ( jeg er jo i uke 32+5 )
Å siste jordmor timen jeg skal på er neste torsdag. ( 27/6) Fordi hun drar på ferie å kommer ikke tilbake får godt ut i aug. Synes det er en litt skummel tanke :P kan jeg dra til lege for å sjekke hjerte osv bare fordi jeg vil eller må jeg ha grunn til det.. ? :)

Når hode fester seg så er det vell enda lenge til barnet kan komme, eller ? :)
Jeg har hele svangerskapet gått hver 2 uke til jordmor og 2 uker etter det igjen lege osv. Men nå har jeg også trengt ekstra oppfølging :-) men du kan vell ringe og få en time tror jeg hos legen din?:-)

Jeg var på vekstkontroll på onsdag (33+3), hode var nede, men ikke festet. Når er det vanlig at den fester seg for flergangsfødende?
De regner med at han vil veie ca 3,8 kg hvis han kommer til terminen. Jeg tror han vil komme tidligere akkurat som sine storebrødrene :)

Jeg var på vekstkontroll på onsdag (33+3), hode var nede, men ikke festet. Når er det vanlig at den fester seg for flergangsfødende?
De regner med at han vil veie ca 3,8 kg hvis han kommer til terminen. Jeg tror han vil komme tidligere akkurat som sine storebrødrene :)
De sier vell egentlig at det pleier og feste seg senere for fleregangsgravide. Men her har hun gjort akkurat som storesøster :-) hvor lenge før kom brødrene ?:-)

De sier vell egentlig at det pleier og feste seg senere for fleregangsgravide. Men her har hun gjort akkurat som storesøster :-) hvor lenge før kom brødrene ?:-)
Eldste kom i uke 37+3 og nr 2 kom i uke 39+4. Med nr var jeg 100% sykemeldt fordi livmorhalsen hadde forkortet seg til ca 2 i uke 22.

Venter 1 av 3 kjekkeste gutter den 06.08.13 ;)

Back
Topp