Hodet..eller rompa..?

Molly76

Blir kjent med forumet
Jeg kjenner ofte en klump som presser opp mot høyre side..men er dette hodet eller rompa?

Jeg har merket akkurat det samme ! Føler hun tar spenntak og presser seg opp:p Jeg tror det er kroppen eller noe og beina på andre siden . Men er jo ikke godt å si da:p

Jeg har også det av og til! Jordmor kunne ikke si om det var kynnere eller lillegutt så jeg pleier alltid å stryke/klappe i tilfelle det er han :D

Jeg har ofte det samne, men på venstre side, og jeg er overbevist om at det er lille spire som ligger å presser rompa ut der..... Broren gjorde nemlig det samme ;)

Ikke godt å si! Det kan jo være hva som helst! Hi hi! :-)

Jeg kjenner også ofte harde kroppsdeler, men vanskelig å skille de fra hverandre. Når jordmor ikke klarer å vite, klarer iallfall ikke jeg! :-)

Har følelse på at det er ryggen og rumpa på høyre side. For et trykk:P verre blir det!

Jeg har veldig "godplass" , så lille gull forflytter seg mye, jeg kan kjenne at noe (rygg/rumpe) kommer ut på venstre side, for så i neste øyeblikk å bli helt borte fra venstre og over mot høyre.. Kattene mine har også en god innflytelse på lillegull, kjenner mest liv så lenge katten (som mæler) er i nærheten. Når jeg er hos "bestemor" kan jeg kjenne små dytt, men lillegull er en liten teaser, så de kan se magen bevege seg, men tar bestemor/tante på magen, så blir d stilt:p

På mine to har det vært rompa, siden de stort sett har lagt nedover med hodet (ref ul og jordmor)

Trenger jo ikke være det samme, men godt mulig ;-)

Kan vera den eine enden eine dagen og den andre dagen etter :P Har god tid på å legge seg med hovudet ned, for godt :)

Back
Topp