Hodepute...

ToPåVei

Betatt av forumet
Åssen hodepute bruker dere til de små? Og hvor har dere kjøpt den? Den puta Sebastian bruker syns jeg er for tynn nå.

Vi har ikke begynt med hodepute enda, men har fått en som er kjøpt på KID den ligger i skapet enda

Bruker ikke hodepute. Snuppa mi på 2 år bruker heller ikke hodepute. Ingen vits i å putte en pute ned i senga hennes, for hun kommer aldri til å ligge med hode på den allikevel. I dag tidlig da jeg vekte henne lå hun som en krøll i fotenden og sov såååååååååå godt.

Vet ikke når man skal begynne med pute jeg.. når ligger dem stille nok til å bruke pute liksom.

hER I sVERIGE ANBEFALER DE EN TYNN PUTE FRA DAG 1. Oooops Caps Lock... (Jan Olav har leka med tastaturet)
DE anb det for at ungene ikke skal få flatt bakhode.

Han bruker en tynn pute...kjøpt på JYSK.
Han liker å ha noe å snu seg mot - så jeg legger to kosebamser under
på hver side slik at det blir litt kanter....så snur han hode og koser
mot disse[:)][:)]

her har vi ei helt tynn liten pute. har ei større å tykkere i skapet, men jeg tror vi bare bruker den lille frem til han nærmer seg året

ORIGINAL: Tvilling82

hER I sVERIGE ANBEFALER DE EN TYNN PUTE FRA DAG 1. Oooops Caps Lock... (Jan Olav har leka med tastaturet)
DE anb det for at ungene ikke skal få flatt bakhode.

Det har vi hört också, så vi har haft pute fra dag 1!!! En tynn..

Vi ble også anbefalt og begynne med pute med en gang. Har sett at de på barselgruppa mi bruker også puter, noen av de bruker puter i vogna også. Og de er litt mer myke og litt tykkere enn den Sebastian har. Jeg har sett etter puter som er litt mykere enn den han har, for den er så flat og tynn. Jeg får spørre dem neste gang vi treffes hvor de har kjøpt den.

Back
Topp