Hodepinne

Jasmine

Glad i forumet
❤ Aprilbarna19 ❤
Er det noen fler som sliter med dette? Merker jeg har mye hodepinne som er litt av og på. Men når det først kommer er det skikkelig vondt. Noen som har noen tips?:(

Jeg har det samme.. men jeg har kutta kraftig ned på kaffedrikking så jeg har tenkt det er derfor.. jeg tar ikke Paracet da man skal være forsiktig med medikamenter i første trimester spesielt. Men det er forferdelig slitsomt. Det hjelper ofte om jeg tar noen slurker med kaffe

Hadde det i forgje svangerskap. Spesielt frem til uke 20. Var svangerskapsmigrene. Hatt migrene siden da. Utrolig slitsomt når det kommer. Ikke vært mer en ellers så langt dette svangerskapet.

Sliter også med hodepine :( Vet ikke om noe som hjelper. Tok en Paracet i går uten effekt så må finne noe annet.

Merker litt hodepine, men tror kanskje det siden jeg er på rehab. Pepsi max forbruket må ned..

Samme her. Varer i 2-3 dager og Paracet hjelper ikke. Er det stress eller hormoner?
Såå frustrerende :-/ Jeg er ikke akkurat så veldig stresset, har fremdeles ferie og slapper av mest mulig. Så skjønner ikke helt hvor den hodepinnen kommer av. Mest sannsynlig hormonene da :-/ I dag er det bedre igjen, men i morgen kan det fort komme tilbake!

Hadde det i forgje svangerskap. Spesielt frem til uke 20. Var svangerskapsmigrene. Hatt migrene siden da. Utrolig slitsomt når det kommer. Ikke vært mer en ellers så langt dette svangerskapet.
Hadde du migrene før svangerskapet? Eller kom det som en «bivirkning» av selve graviditeten at du fikk det?

Hadde du migrene før svangerskapet? Eller kom det som en «bivirkning» av selve graviditeten at du fikk det?
Kom for første gang i svangerskapet og hatt det siden.
I natt hadde jeg plutselig dundrene hodepine. Er så vondt. Men det var mer vanlig hodepine og ikke migrene. Paracet hadde en viss effekt

det jeg bruker å gjøre er først å drikke et stort glass med vann + 2 paracett, ta meg en varm dusj, gå og legge meg på et mørkt rom med en kald våt klut på panna

Back
Topp