Hodepine!

*Lindus**

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene <3
Jeg har helt syke hodepiner om dagen... Prøvd å ta paracet, men det hjelper ikke. Legger meg med hodepine og våkner opp med hodepine. Når jeg kaster opp føles det som om hodet skal eksplodere...

Høyres heilt pyton ut.. Skal krysse fingrene for at det gir seg snart..

FØLER med deg! Hadde det selv slik i forrige uke, da hadde jeg sammenhengende hodepine ut av en annen verden i 4-5dager. Bare pass på å drikk MYE. Hjelper ikke mye, men litt. Kan jo også være et forvarsel på at du begynner å bli sjuk?

håper det gir seg fort :)

huff sånn er fælt vel[&:] kjenner meg godt igjen i det med at når man kaster opp så kommer hodet til å eksplodere.. gud å vondt det kan være.. jeg står som regel å gråter etterpå da jeg. smertene er forferdelige[>:]

3 dagen i dag så håper jammen det gir seg snart jeg også...

Håper ikke jeg blir syk nei

uff høres ikkje godt ut, får håpe det gir seg snart..
du får vile deg og ta godt vare på deg sjøl.. god bedrings klem..

Måtte dra hjem i fra jobben i dag..pga det...la meg i går med kraftig hodepine og våkna i morrest med det samme. IKKE NOE KJEKT:(hjelpr ikke me paracet her heller..

våknet med en intens hodepine i går morrest. Var hovedsaklig lokalisert foran i hodet og rundt øynene/pannen. Varte hele dagen og måtte ta en Paracet før jeg la meg og den hjalp heldigvis så jeg våknet til en grei form i dag[:)]

Uff, til dere som sliter med hodepine. Er visst et vanlig svangerkapstegn det.

Håper det slipper snart. Klemmer[:)]

Har en del hodepine innimellom eg og...[&:]
Håper du snart blir bra igjen[:)]

Hadde i starten av svangerskapet. La meg med hodepine og våknet med hodepine i over ei uke. Føler med deg. Trøsteklem*

Husk å drikke masse[:)]

slik har jeg hatt det hele helga og dem 2 dagene i den her uka:S føler meg ikke i form:( er utrulig kvalm:S er jo ingenting så hjelper:(

Uff, akkurat det samme har jeg slitt i perioder med nå. Ble rådet til å få i meg rikelig med drikke og å gå en liten tur hver dag. Føler med deg, er bare helt grusomt det der!! God bedring med hodepinen! Tror foresten det er hormonet progresteron som har skylda.

Back
Topp