Hodepine

*Bestevennen*

Elsker forumet
Har så hodepine nå[&o] Har alltid tatt en paracet og en ibux når jeg har hatt hodepine tidligere men kan jo ikke det nå. Våknet med hodepine i dag tidlig og har nett tatt 2 paracet for andre gang i dag [&:] Håper det hjelper litt. denne gangen, dunker i tinningene[&o]

Uff ja kjenner til det[&:] jeg har også hatt vondt i hodet i noen dager nå! Ikke så galt i dag- men fryktelig for et par dager siden[&:][&:] har ikke lyst til å ta medisiner heller - så prøver å holde ut! men ikke noe deilig nei![&:]

Kjenner meg igjen jeg også. Sist uke hadde jeg hodepine i to dager på rad og idag våknet jeg med hodepine... Slet med migrene i mange år og da var Ibux det eneste som funka på meg. Har tatt paracet idag og det hjelper jo litt da [:)] Skjønner årsaken til hodepinen her ihvertfall, bihulene begynner å tette seg og har en snikende feber på gang.. Jaja får skylle med nesehorn og spise litt paracet men så lite som mulig [;)]

har selv vert plaget med migrene tidligere i mange år, gått på diverse medisiner. Ble helt fri for alt som hette hodepine sist jeg gikk gravid og har egentlig hatt lite hodepine inntil for et halvår siden. Da begynte det på igjen. Er veldig opp og ned, har tatt så mye paracet tidligere så tror det er derfor det har så dårlig effekt på meg[&:] Skal ha meg en tur gjennom dusjen nå før jeg skal treffe et par venninner og kose meg med jentekveld så håper det løsner litt i nakken da og at det hjelper. Sov litt forkjært i natt[&:]

Kjenner meg igjen!! Men er litt sånn jeg, at jeg prøver å unngå å ta noe som helst medisiner, så enn så lenge holder jeg ut :-)[;)]

ORIGINAL: slikkepinn

Jeg har det selv i skrivende øyeblikk, i tillegg til nakkevondt. Prøv å øke væskeinntaket og ligge i ro i mørket. Slapp mest mulig av, hvis du klarer det. God bedring. [:)]

Dette har jeg åsså!
Er helt grusomt til tider! Nakkevondten gjør ikke hodepinen no særlig bedre lissom[:'(][&o] Hatt det noen dager nå, hjelper mye med mye kaldt vann og en liten tur i frisk luft for seg selv[;)] ikke alltid man har tid og mulighet til det desverre.

Samme problemet her.... [&:] 
Og blir ikke bedre av 8 timer på jobb, men lite jeg får gjort med det. Det er fælt!
Og jeg som har stå-rett-opp-og-ned-jobb (butikk). Det hjelper IKKE!!!

Har det samme problemet jeg. Dunk dunk dunk!
Hjelper ikke med 2 paracet..
Ska ta blodprøve på Mandag,..kanske finner ut vad det er da..?!?

Jeg får kjempe hodepine hvis jeg ikke har drukket nok dagen før.

For meg har det hverfall holdt den på avstand de dagene jeg drikker (drikker mer enn jeg orker for er ikke så glad i å drikke vann hele tiden!) samt drikker biola melk eller tar en biola yoghurt hver kveld.

Det er absolutt ikke noe kjekt!! Jeg sliiiter så grådig med det at jeg nå er på aktiv sykemelding. Aldri hatt problemer med hodepine noe særlig. Er ellers fin i formen, men har satt seg i hodet.
Vært hos legen, hun sier jeg bare må ta det med ro og slappe av, ikke lett når man jobber i bhg med skrikerunger og det er masse vikarer pga det er sommer:S:S

Hold ut, vil nok gå over;) hjelper at det ikke bare er en som har det problemet men fler:)

jeg har fremdeles en dundrende hodepine[:(] Nå er jeg innom bare i full fart for skulle sjekke noe annet så skal jeg krype tilbake på sofaen[&:] Måtte få noen til å ta kveldsvakta mi til og med. Etter å ha levert snupp ai bhg dro jeg hjem hengte et teppe foran soveromsvinduet og fikk det helt mørkt, lå i senga fra 10 til 15. Måtte hente snuppa og har vert helt kake siden[&:] prøvde å ta meg en dusj i går men hjalp lite gitt! Skal rett i senga igjen når snuppa er lagt. MANGE år siden siste jeg hadde så ille hodepine, kan vel helelr kalle det et mirgeneanfall siden jeg har kastet opp to gange rogså[:(]

ORIGINAL: slikkepinn

Jeg har det selv i skrivende øyeblikk, i tillegg til nakkevondt. Prøv å øke væskeinntaket og ligge i ro i mørket. Slapp mest mulig av, hvis du klarer det. God bedring. [:)]

hatt i 3 dager nå... blir sliten av det......[&o]

Er hodepine her også iblant, kjem kjempefort[&o]

MEN ME SKAL IKKJE TA IBUX NÅR ME ER GRAVIDE!!!!!

Hatt migrene 3 dager denne uka!! Slitsomt! [:'(] Fungerer jo ikke i det hele tatt så det er jaggu meg godt at sambo har fri sånn at han kan ta seg av mini. Har nesten ikke hatt migrene siden mini ble født, men nå kommer det tilbake med full styrke tydeligvis...[:(][:'(]

ORIGINAL: Sesje

Hatt migrene 3 dager denne uka!! Slitsomt! [:'(] Fungerer jo ikke i det hele tatt så det er jaggu meg godt at sambo har fri sånn at han kan ta seg av mini. Har nesten ikke hatt migrene siden mini ble født, men nå kommer det tilbake med full styrke tydeligvis...[:(][:'(]

Uff så fælt[:(][:(]  Legen min meine eg har slik hormonmigrene, men heldigvis ikkje hatt migrene anfall så langt. Kan hende det er dine hormoner som gjer at du får migrene no? Da vert nok betre etterkvart, god betring[:)]

Back
Topp