Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er det noen her som har forslag på hvordan bli kvitt hodepine? Har hatt det nå i flere dager, våkner og sovner med det. Kan jo ikke proppe meg full av paracet heller. Det hjelper i tillegg bare en liten stund. Hadde satt pris på noen ideer.[&:]
Frisk luft, rent vann.. Søvn og avslappede muskler..
Går det DA ikke så ta to paracet og sov en time til det er over.. - så prøver du igjen neste gang hodepinen melder seg..
For meg hjelper det å gå ut en liten tur i frisk luft (en rolig rusletur). Og drikke masse vann og sørge for å sove en dupp ved behov. Noen ganger hjelper det å spise litt frukt også, det kan virke som om hodepinen noen ganger skyldes at blodsukkeret er lavt og da trenger jeg bare litt kjapp energi.
Bare unntaksvis tar jeg en Paracet.
Sliter selv med hodepine under graviditeten, noe jeg kunne tenke meg at jeg kom til å gjøre da jeg får lett hodepine ellers også. For meg hjelper det med masse vann, litt hvile og passe på at det ikke går for lang tid mellom måltidene. Hvis ingenting virker, må jeg bare krype til korset og ta to Paracet... [:@]