Hodepine

strikkemamma

Forumet er livet
September To Remember 2022
Flere som sliter med hodepine? Hatt det ca daglig siden uke 7 ca, uke 17 nå...

I tillegg tuller jeg ned ord, stokker om bokstaver og er skikkelig glemsk... føler meg dement!!! Mange ting legger jeg ikke merke til selv før sambo bemerker det. Var litt tussete med de to eldste, men denne graviditeten har nådd nye høyder på glemsomhet... Blir jo oppriktig bekymra!

Jeg sliter også veldig med hodepine.. Husker jeg hadde det med de to andre også, men ikke at det varte over så mange dager om gangen, og at det kom tilbake etter bare en dag eller to uten..i dag har det vært skikkelig ille, og takket være sykt barn og hjemmelag har jeg sovet to laaaange dupper på sofaen. Men hodepinen har vært like ille hele dagen fordi..

Jeg har normalt aldri hodepine men har definitivt hatt en økning etter uke 8 kom. Nå er jeg uke 14.
Hodepinen virker å komme når jeg er mye trett, og det ser ut til å ha sammenheng med jobbingen min. Jeg sliter med å gå full stilling natt merker jeg, så jeg tror det blir bedre hvis jeg får en 50% sykemelding.

Jeg har normalt aldri hodepine men har definitivt hatt en økning etter uke 8 kom. Nå er jeg uke 14.
Hodepinen virker å komme når jeg er mye trett, og det ser ut til å ha sammenheng med jobbingen min. Jeg sliter med å gå full stilling natt merker jeg, så jeg tror det blir bedre hvis jeg får en 50% sykemelding.
Sendte melding til legen i går, håper jeg får svar eller en tlf fra henne idag. Er allerede 50%sm pga bekken, men jeg blir så sliten av det hodet... to runder hodepine i går, og nå er den tilbake.... :/

Har også hatt mye vondt i hodet den siste tida! Er så tungt og kjedelig... Hadde det mye med mellomste vår også husker jeg! :meh:

Har mye vondt i hodet. Kom sammen med korona, men forsvant ikke da koronoaen var ferdig. Tror det har sammenheng med tette bihuler i mitt tilfelle.

Sendte melding til legen i går, håper jeg får svar eller en tlf fra henne idag. Er allerede 50%sm pga bekken, men jeg blir så sliten av det hodet... to runder hodepine i går, og nå er den tilbake.... :/
Så kjedelig!
Men samtidig så er det veldig bra at du tar vare på deg selv ❤️

Jeg har vært veldig plaget med hodepine mange uker nå. Er uke 18, så sikkert fra rundt uke 10 eller noe. Sliter med å finne noe mønster for hva som gjør det bedre eller verre, men fungerer overhodet ikke i jobb nå. Det er veldig kjipt, når kvalmen endelig har begynt å gi seg. Har hatt én time til osteopat, skal tilbake neste uke. Spent på om det kan hjelpe noe.

Merker jeg også tuller med konsentrasjon og glemmer ord. Her om dagen satt jeg med ei venninne og skulle forklare noen greier. "Hva er det det heter. De tre bokstavene som man bruker når man skal si noe om prøverør?". Jeg hadde midt i bobla glemt at det het IVF. :goodnight Og jeg bærer på et IVF-barn, altså.

Den hodepinen er vanvittig irriterende.. de dagene den ikke er ille så er den der likevell. Og paracet funker ikke i det heletatt så det har jeg bare kutta ut.. blir mange tidlige kvelder når hodepina er som verst

Back
Topp