Hodepine

Bønna93

Andre møte med forumet
Er det fler som merker at de oftere har hodepine som gravid?
Er nå 11+3 og har hodepine nesten hver dag, spesielt vondt blir det på jobb :(
Bruker massasjepute for skuldrene og nakke ofte, men føler ikke det hjelper. Er også veldig forsiktig med Paracet.

noen som har noen tips? :angelic:

Jeg er 11+0 og har også ofte vondt i hode. Da blir jeg trøtt og lyssky i tillegg. Jeg syns det hjelper noe å gå en tur i skogen. Det er veldig slitsom de dagene det pågår. Håper noen her har noen gode råd å gi.

En del hodepine her også :happy090
Har ikke så mange tips, men hvile og sørge for nok drikke hjelper meg hvert fall.

Er det fler som merker at de oftere har hodepine som gravid?
Er nå 11+3 og har hodepine nesten hver dag, spesielt vondt blir det på jobb :(
Bruker massasjepute for skuldrene og nakke ofte, men føler ikke det hjelper. Er også veldig forsiktig med Paracet.

Hadde også en periode hvor jeg hadde en del hodepine. For meg hjelper det å drikke mye vann, sørge for å ha litt mellommåltider og hvil når du kan. Prøv også å begrense skjermtid så mye du kan.

noen som har noen tips? :angelic:

Jøie meg, der forsvant svaret mitt visst.

Jeg hadde også hodepine en periode. Forsøkte hvile når jeg kunne, drikke mye vann, spise mellommåltid og begrens skjermtid.

Nok vann, nok mat, hvile når man er sliten, og bruke solbriller i alle værtyper unntatt regn. Hilsen migrenemamma. ❤️

Takk for tips dere! Er generelt dårlig på å drikke nok vann, men får prøve å skjerpe meg litt :angelic:

Begynt å slite med det siste dagene. Svært sjelden jeg har brukt å hatt det tidligere. Nå er det SKIKKELIG intenst, dunker og kjennes ut som hode skal sprenges når jeg røyser meg :(

Hadde mye hodepine tidligere, kunne ikke skjønne hva det var. Fant ut av graviditeten nå i uke 13. Kobler det jo nå at det var relatert til graviditet. Har gitt seg nå :) var verst i uke 7-11.... var også en del kvalm

Hvordan går det med hodepinen, dere? :) ❤️

Her lettet både hodepine og kvalme etter uke 20. Deilig å slippe!:happy: Men da begynte ryggvondt og smerter i bekken:hilarious: Synes forøvrig at det er mye lettere å leve med enn kvalme 24/7 og hodepine!

Her lettet både hodepine og kvalme etter uke 20. Deilig å slippe!:happy: Men da begynte ryggvondt og smerter i bekken:hilarious: Synes forøvrig at det er mye lettere å leve med enn kvalme 24/7 og hodepine!
Det forstår jeg. Man fungerer veldig dårlig generelt når hodet ikke er helt godt. :depressed: Jeg er enig med deg i at bekken- og ryggsmerter er mye enklere da. :)

• Liker
Reactions: T.O
For meg varte hodepinen lenge, var ikke før sommerferie i juli og 50% sykemelding nå som har gjort at den har sluppet taket.
Spenningshodepine som ble verre på jobb (barnehage) :wtf:
Vært 50% sykemeldt nå i en mnd og føler meg myyye bedre :Heartred

Back
Topp