Hodepine

Flode

Andre møte med forumet
Jeg har siden uke 6 vært veldig kvalm. Nå i uke 9 kom oppkast og hodepine. Jeg ble for to uker siden 20% sykemeldt. Men dette er ikke nok når hodepinen kommer i tillegg . Har hatt hodepine siden fredag. Noen andre som har hodepine? Har noen råd? er dere sykemeldt? Jeg føler meg så dårlig, jeg ikke fungere. Bare ligger strekk ut i senga eller i sofaen. Føler meg som en belastning for mannen som må gjøre alt. Har ei på snart tre år som ikke har en mor som fungerer.. kjempe tungt! Ble et klage innlegg dette
 
Fikk også hodepine på kveldstid i uke 9. Blir liksom tung oppo tungt. Det varer nok ikkje så mange veker, så eg ville nok ha sykemeldt meg ett par veker var jeg deg, og brukt energien på familien :)
 
Sliter med kvalme store deler av dagen. Nå har også hodepine kommet på kveldstid (av en eller annen grunn:eek:). Har ingen tips dessverre. Jeg bare prøver å jobbe meg gjennom det uten paracet.. Blir det for ille tar jeg det naturligvis. Er 100% sykemeldt. Kanskje du skulle vurdert mer enn 20%? Fryktelig tungt med kvalme, oppkast og hodepine. Sykemeldingen hjelper hvertfall meg veldig! Klemmer til deg!
 
Fikk også hodepine på kveldstid i uke 9. Blir liksom tung oppo tungt. Det varer nok ikkje så mange veker, så eg ville nok ha sykemeldt meg ett par veker var jeg deg, og brukt energien på familien :)
Jeg har også fått kveldshodepine etter jeg passerte 9+0:wideyed: Veldig slitsomt..
 
Jeg har også fått kveldshodepine etter jeg passerte 9+0:wideyed: Veldig slitsomt..

signerer denne her. Har vært heldig hittil, men i dag har jeg en ekstrem hodepine som ikke slipper taket. Er 9+4 i dag. Håper ikke dette vedvarer i tillegg til kvalmen og generell utmattelse..
 
Jeg er 40% sykmeldt nå, og får det til å fungere sånn noen lunde. Er både kvalm og helt utmattet, og har begynt å få dundrende hodepine flere dager. Jeg føler meg heeelt tom for energi. Takk Gud for at mannen er flink til å ta i litt ekstra med tanke på å passe på hun vi har på 15 mnd.
 
Jeg har siden uke 6 vært veldig kvalm. Nå i uke 9 kom oppkast og hodepine. Jeg ble for to uker siden 20% sykemeldt. Men dette er ikke nok når hodepinen kommer i tillegg . Har hatt hodepine siden fredag. Noen andre som har hodepine? Har noen råd? er dere sykemeldt? Jeg føler meg så dårlig, jeg ikke fungere. Bare ligger strekk ut i senga eller i sofaen. Føler meg som en belastning for mannen som må gjøre alt. Har ei på snart tre år som ikke har en mor som fungerer.. kjempe tungt! Ble et klage innlegg dette
Drikker du nok vann?
 
Back
Topp