Hodepine

Jeg har også hatt mange episoder med hodepine/ migrene , opp til 3 sammenhengende dager!
Er 14+6 i dag og våknet med hodepine.

Jeg er litt skeptisk med tanke på å ta medisiner, selvom jeg vet at paracet er ok. Jeg har ikke tatt noe som helst, men i dag tror jeg kanskje jeg må ta to paracet.

Jeg har ofte syklusbetinget migrende, dvs ved mens og eggløsning. Vil tro at dette også er en reaksjon på hormoner.

Hadde kun noen få dager med hodepine i 1 trimester, men de siste to ukene har jeg hatt hodepine hver dag, men det varer heldigvis ikke hele dagen, men får det med med en gang jeg våkner. Er 15+4 i dag, er veldig god på å drikke nok vann og får nok søvn, har heldigvis blitt bedre på å spise mer mat også. Håper det ikke varer hele 2 trimester.

Sliter med en sånn liten hodepine som ligger der kontinuerlig i bakgrunnen og blir verre etter hvert som jeg blir mer og mer utslitt. Har to ganger (på 12 uker) tatt en Paracet (som har hjulpet ganske bra, godt med en pause!) men har forstått det slik at man bør unngå å ta det, så biter tenna sammen i stedet. Har nylig kjøpt nytt hus og vært helt nedrent av besøk fra familie og venner siste ukene, så er nok kombinasjon av for lite søvn, for mange planer, dårlig planlagte måltider og generelt stress. Men vanskelig å sette grenser av og til, alle mener det jo godt ‍:wacky:

Sliti masse med det også :/ er så slitsomt får ikke sove, vanskelig med jobb. Men håper det gir seg snart

Back
Topp