Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hodepinen har kommet og gått litt hos meg, og når det kommer, da har det vart noen dager. Paracet hjelper ikke, så må bare ligge på et mørkt rom med kald klut å vente ut smertene Kiropraktor mener jeg må spise mere og oftere. Jeg tror kanskje det kan ligge noe der.
Samma her. Kjem og går, men når den først er komt så er det lite som hjelper. Kanskje det hjelper å eta meir?
Ja, prøv å se! Jeg har prøvd å spise mer de siste dagene, vet ikke om det er det som hjelper, men det har lettet litt nå. Vi bør helst spise mye fiber da. Så lurt å ha knaske-grønnsaker liggende, og knekkebrød osv. Å spis litt med jevne mellomrom - det har jeg absolutt vært for dårlig til.
Då skal eg prøva da. Kanskje begynna å knaska på frukt mellom måltidene i tillegg. Eg har ikkje vært så flink til å ete med jevne mellomrom eg heller, da har eg i grunnen aldri vært..
Uff, har hatt et par dager uten nå, så håpet det hadde gitt seg, men i dag kom den tilbake ja og kan ikke tro at det kommer av at jeg spiser for lite, for jeg spiser omtrent hele tiden.. men kanskje jeg må drikke mer vann..