Hodepine?

Takk for respons! [emoji173]
Jeg bruker ingen av delene.
Gjennomgikk laseroperasjon pga heftig nærsynthet og skjeve hornhinner i sin tid og har etter dette hatt "perfekt" syn.
Tok også en synstest for under et halvt år siden.
Kan jo selvsagt ikke være sikker på at synet ikke spiller inn på hodepinen.

Nei sant, kanskje det kan være verdt en ny tur til optiker [emoji4] Det var slik jeg oppdaget at jeg trengte briller, jeg hadde hodepine hver eneste dag, og etter flere undersøkelser ba legen min om å sjekke synet mitt [emoji23] det hadde ikke falt meg inn at det kunne være det [emoji23] da var det riktig nok ikke graviditet i bildet, men nå kan jeg ikke bruke brillene eller linsene lengre.. :-P

Jeg har hatt vondt i hodet hver dag i en uke nå.. Men det går over m Paracet.. tar det hvis det blir for ille.. Når jeg var gravid sist hadde jeg det samme, da var det et symptom på svangerskapsdiabetes.. [emoji29]

Jeg har migrene til vanlig, men dette er heldigvis fraværende når jeg er gravid. Har hatt litt sporadisk hodepine ja, men tror det kommer av dager der jeg har vært dårlig til å drikke vann [emoji43]

Jeg har slitt med hodepine i ca en uke. Type så vondt at jeg vanligvis ville tatt smertestillende, men nå holder jeg det som oftest ut. Tror det må være hormoner evt at jeg er stiv, for jeg drikker mye vann.

Back
Topp