Er det flere enn meg som plages av sporadisk hodepine??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er grusomt når hodepinen blir konstant.. [emoji21] Skjønner godt at du ble sykemeldt pga det.Jeg har nesten konstant hodepine.. Er 40% sykemeldt pga det.
Så bra at du har unnsluppet denne gangen. [emoji2]Jeg hadde det med første. Men fikk god hjelp av kiropraktor og akupunktør. [emoji5]
Hittil har jeg ikke hatt hodepine.
Det er tydeligvis vanlig med graviditetshodepine skjønner jeg.. [emoji26][emoji52]Har sporadisk hodepine ja![]()
blir skikkelig i dårlig humør av det. Håper det gir seg etter hvert.Takk for tips! [emoji4] Hvor mye ekstra? Vet at det er magnesium i multivitaminene jeg tar for gravide.Magnesium!!! Lover dere at hodepinen forsvinner etter bare to dager!
Takk for tips! [emoji4] Hvor mye ekstra? Vet at det er magnesium i multivitaminene jeg tar for gravide.
Vi har det helt likt tydeligvis.Jeg har slitt litt med det, har hatt noen få dager hvor det har vært helt krise, så vondt at jeg griner. Har prøvd å holde meg unna smertestillende så langt jeg kan, men den aller verste dagen etter konstant hodepine natten før og hele dagen tok jeg til slutt Paracet på kvelden og det hjalp gudskjelov. Det skal jo være trygt å ta Paracet men kjenner jeg er litt skeptisk, men i følge legen er det bedre å ta innenfor anbefalte doser når man har veldig vondt. Har ikke hatt noe særlig hodepine i det siste så håper jeg slipper unna med det som var. Får vurdere ekstra magnesium om det kommer tilbake, takk for tips!![]()
Vi har det helt likt tydeligvis.
Veldig frustrerende. [emoji22]
Håper dette roer seg etter hvert.
Usikker på hva graviditetshodepine skyldes..
Hodepinen vedvarer..
Har strevd med den i flere uker nå.
Flere som har hatt det like lenge?
Takk for respons! [emoji173]Bruker du briller eller linser? Det sies at synet endrer seg i takt med hormonforandringer i kroppen. Kanskje synet ditt har endret seg litt og at kanskje det er derfor du har hodepine? Fordi du anstrenger deg mer enn «normalt» for å se klart? Jeg går uten linser nå etter jeg ble gravid.. så plutselig dårligere med dem påHehe!