Hodepine?

Jeg hadde det med første. Men fikk god hjelp av kiropraktor og akupunktør. [emoji5]
Hittil har jeg ikke hatt hodepine.

Har sporadisk hodepine ja :shifty:

Jeg hadde det med første. Men fikk god hjelp av kiropraktor og akupunktør. [emoji5]
Hittil har jeg ikke hatt hodepine.
Så bra at du har unnsluppet denne gangen. [emoji2]
Jeg kommer nok til å vurdere en eller annen form for behandling etter hvert hvis det vedvarer.

Mye hodepine her ja[emoji20]

Denne runden var det et av de første symptomene. Nå er det bedre bare jeg husker å drikken den ene koppen med kaffe[emoji13]. Men hadde en runde før helgen igjen som var krise og Paracetnivå[emoji17]. (Høy terskel for medisin)

Jeg har slitt litt med det, har hatt noen få dager hvor det har vært helt krise, så vondt at jeg griner. Har prøvd å holde meg unna smertestillende så langt jeg kan, men den aller verste dagen etter konstant hodepine natten før og hele dagen tok jeg til slutt Paracet på kvelden og det hjalp gudskjelov. Det skal jo være trygt å ta Paracet men kjenner jeg er litt skeptisk, men i følge legen er det bedre å ta innenfor anbefalte doser når man har veldig vondt. Har ikke hatt noe særlig hodepine i det siste så håper jeg slipper unna med det som var. Får vurdere ekstra magnesium om det kommer tilbake, takk for tips! :)

Jeg har slitt litt med det, har hatt noen få dager hvor det har vært helt krise, så vondt at jeg griner. Har prøvd å holde meg unna smertestillende så langt jeg kan, men den aller verste dagen etter konstant hodepine natten før og hele dagen tok jeg til slutt Paracet på kvelden og det hjalp gudskjelov. Det skal jo være trygt å ta Paracet men kjenner jeg er litt skeptisk, men i følge legen er det bedre å ta innenfor anbefalte doser når man har veldig vondt. Har ikke hatt noe særlig hodepine i det siste så håper jeg slipper unna med det som var. Får vurdere ekstra magnesium om det kommer tilbake, takk for tips! :)
Vi har det helt likt tydeligvis.
Veldig frustrerende. [emoji22]
Håper dette roer seg etter hvert.
Usikker på hva graviditetshodepine skyldes..

Vi har det helt likt tydeligvis.
Veldig frustrerende. [emoji22]
Håper dette roer seg etter hvert.
Usikker på hva graviditetshodepine skyldes..

Ja det er grusomt når det står på. Jeg tror det er hormonelt. Legen sa at det var nok det. Har tidligere slitt litt med hodepine rundt mensen, typ menstruasjonsmigrene, og det er hormonelt. Vanligvis hjelper det med ibux og Paracet i kombinasjon, men siden jeg ikke kan ta ibux nå, må jeg prøve med bare Paracet, men venter i det lengste med å ta. Vi får håpe det roer seg etterhvert ja! :)

Hodepinen vedvarer..
Har strevd med den i flere uker nå.
Flere som har hatt det like lenge?

Hodepinen vedvarer..
Har strevd med den i flere uker nå.
Flere som har hatt det like lenge?

Bruker du briller eller linser? Det sies at synet endrer seg i takt med hormonforandringer i kroppen. Kanskje synet ditt har endret seg litt og at kanskje det er derfor du har hodepine? Fordi du anstrenger deg mer enn «normalt» for å se klart? Jeg går uten linser nå etter jeg ble gravid.. så plutselig dårligere med dem på :-P Hehe!

Bruker du briller eller linser? Det sies at synet endrer seg i takt med hormonforandringer i kroppen. Kanskje synet ditt har endret seg litt og at kanskje det er derfor du har hodepine? Fordi du anstrenger deg mer enn «normalt» for å se klart? Jeg går uten linser nå etter jeg ble gravid.. så plutselig dårligere med dem på :-P Hehe!
Takk for respons! [emoji173]
Jeg bruker ingen av delene.
Gjennomgikk laseroperasjon pga heftig nærsynthet og skjeve hornhinner i sin tid og har etter dette hatt "perfekt" syn.
Tok også en synstest for under et halvt år siden.
Kan jo selvsagt ikke være sikker på at synet ikke spiller inn på hodepinen.

Back
Topp