Hodepine?

Kan være at du har spente muskler i nakken. Ta deg en tur til osteopat/manuellterapeut og be om en sjekk.
Min hodepine forsvant da nakken ble manipulert sånn at musklene slappet av.

Skal til legen nå, for orker ikke mer av dette. Jeg bruker imigran ja, gjort det i mange år. Men nå er det null effekt. Så håpe jeg får noe annet.
Cataflam? Hva er det tabletter, eller sånn smeltetabletter?
Jeg har også cataflam. De må jeg ta med en gang jeg får aura.
Da tar de knekken på det.

Det er tabletter.

Diclofenac kalium er et annet navn på det, som jeg får. Det billigste alternativet.

Jeg har ikke migrene, men får hodepine om jeg har veldig stive muskler i skuldre og nakke. Det som faktisk hjelper veldig på meg ( og på søsteren min med hyppige migreneanfall) er lett hodebunnsmassasje. Bare sånn pjuskehardt, eller en sånn hodebunnsmasserer med sånne pinner du drar opp og ned i hodebunnen. Det er helt utrolig hva det hjelper for min del!

Migrene medisin, kald klut på panna og å slappe helt av i kroppen hjelper for meg (gjerne en massasje også). Forebyggende hjelper det med sunn mat, avslapping og trening. Kommer ofte av stress og anspente muskler for meg. Har vært veldig plaget med migrene siden jeg var 11 år (er 24 nå). Har heldigvis knapt hatt hodepine i graviditeten da :)

Back
Topp