Hodepine..

Vb95

Flørter med forumet
Har innimellom en sinnssyk hodepine som ikke gir seg i det hele tatt. Og når jeg har den opplever jeg å miste følelsen i forskjellige deler av kroppen. Har prøvd Paracet for det, men det hjelper ikke i det hele tatt.. Noen som har opplevd det samme?

Ja jeg plages også i perioder med hodepine.. det varer i noen dager før den slipper helt taket selv om jeg tar paracet. Men det kjennes ut som at det kommer fra nakken, at det er spenningshodepine. Har ikke opplevd å miste følelsen noen plass. Men hodepine er ihvertfall veldig vanlig i svangerskap vet jeg [emoji4]

Jeg er slått ut med migrene og sterk hodepine i gjennomsnitt 1 dag i uken.
Når det setter igang varer gjerne et anfall i ca 1 døgn.

Er noe dritt

Jeg er slått ut med migrene og sterk hodepine i gjennomsnitt 1 dag i uken.
Når det setter igang varer gjerne et anfall i ca 1 døgn.

Er noe dritt

Får du prikkinger i armer/ben? Eller føler at kroppen "sovner"?
Blir så utrolig sliten av dette...

Jeg er å plaget med migrene. Å da er det et sikkert tegn på at det begynner for meg er døvne i armer/bein. Ved de verste periodene kan det bli så ille at synet blir borte, kaster opp og blir totalt lammet. Så det at bein å armer døvner er noe som kan høre med migrene[emoji31] jeg har fått medisiner fra lege som hjelper, ettersom Paracet ikke funker. Vet ikke hvordan det er når man er gravid da [emoji53]

Får du prikkinger i armer/ben? Eller føler at kroppen "sovner"?
Blir så utrolig sliten av dette...

Nei ikke i forbindelse med hodepinen.

Men får ofte "restless legs" når jeg ligger i sofaen om kvelden. Da prikker deti foten så jeg må bevege den

Nå kom hodepinen til meg. Merkelig da jeg aldri har hodepine.. rart hvordan kroppen påvirkes på allemulige måter.

Back
Topp