Hodepine

mammaa94

Flørter med forumet
Noen som veit om det er normalt å ha mye vondt i hodet på slutten av svangerskapet? Har hatt vondt i hodet flere ganger om dagen i flere dager nå. Prøver å drikke mye vann og tar paracet en gang i blandt men tørr ikke å ta for mye av det. Er ikke alltid paracet hjelper.
Er 36+1 hvis det har noe å si!

Noen som veit om det er normalt å ha mye vondt i hodet på slutten av svangerskapet? Har hatt vondt i hodet flere ganger om dagen i flere dager nå. Prøver å drikke mye vann og tar paracet en gang i blandt men tørr ikke å ta for mye av det. Er ikke alltid paracet hjelper.
Er 36+1 hvis det har noe å si!
Vet ikke om det er normalt, men jeg har også mye vondt i hodet.. Ikke hele dagen, men minst en gang hver dag!

Jeg har også en del vondt i hodet :( bak øynene/i pannen/tinningen.

Vet det er tegn på svangerskapsforgiftning så du burde kanskje sjekket det for sikkerhets skyld? :)

Jeg blir tett fulgt opp pga hodepinen og høyt blodtrykk, men foreløpig ingen protein i urin eller hovne bein/fingre. :)

Okei! "Godt" å høre at det ikke bare er meg :)
Har vært innpå tanken ang svangerskapsforgiftning, men blodtrykket er fint og ingen protiner i urin ( var på kontroll på torsdag). Men har lav blodprosent som er på 9.4, veit ikke om det kan være med å forårsake hodepine? :p
Skal se ann formen litt til, blir det ikke bedre innen i morgen efta/kveld så ringer jeg nok på sykehuset bare for å høre :)

Jeg har daglig vondt i hodet. Tror ikke jeg har hatt en dag siste mnd uten vondt i hodet.. Kommer og går mange ganger daglig :(

Har vært innpå tanken ang svangerskapsforgiftning, men blodtrykket er fint og ingen protiner i urin ( var på kontroll på torsdag). Men har lav blodprosent som er på 9.4, veit ikke om det kan være med å forårsake hodepine? :p
Skal se ann formen litt til, blir det ikke bedre innen i morgen efta/kveld så ringer jeg nok på sykehuset bare for å høre :)

Har

Min blodprosent var 8,6 på sist kontroll og jeg sliter mye med hodepine.
Jeg har null niks jernlager, og jobber med, og få det pluss stoffskifte opp til normalt nivå.

Jeg har hatt mye hodepine gjennom begge mine svangerskap, så unormalt er det nok ikke. Men du bør nevne det på kontroll, sånn at man evt kan følge det opp. Hodepine kan ha mange årsaker.

Mitt beste råd for å bli bedre er forøvrig nok hvile, nok mat og vann og nok mosjon. Gå en tur i frisk luft kan hjelpe faktisk :-)

Back
Topp