Hodepine

Cesk88

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Ser ut til at jeg hat Max uflaks med tanke på symptomer i dette svangerskapet. Nå har hodepinen også meldt seg. Det jeg lurer på er NÅR er hodepinen slik at jeg bør kontakte legen??

Når den er der hele tiden, eller når den blir så sterk at du føler deg dårlig ellers også.
Du kjenner på en måte når det er "nok" så ta heller en tur for mye enn for lite!

Når den er der hele tiden, eller når den blir så sterk at du føler deg dårlig ellers også.
Du kjenner på en måte når det er "nok" så ta heller en tur for mye enn for lite!
Takk for svar :)

Jeg hadde den hele tiden i 3 mnd av svangerskapet.... ikke deilig i det hele tatt, men gjorde aldri noe med det. Jobba fullt og var utslitt hele tia. Så hvis jeg har lært noe til neste svangerskap så er det å kontakte legen og skaffe meg en redusert sykemelding om den ikle gir seg på en ukes tid hvertfall...

Jeg har også "alle" symptomer, blant annet hodepine. Var hos legen i dag (for noe annet egentlig), og spurte om hodepinen. Hun sa at så lenge blodtrykket var fint og jeg ikke hadde vondt midt oppå hodet, så var det best å ta paracet.

God bedring!

Jeg tok jerntilskudd mot svangerskapsmigrenen min, og det hjalp faktisk mye, selv om jeg ikke hadde spesielt lave jernnivåer. :)
Pass på å få i deg nok vitaminer og mineraler, nok væske og hvil med god samvittighet!

God bedring! <3

Jeg har også "alle" symptomer, blant annet hodepine. Var hos legen i dag (for noe annet egentlig), og spurte om hodepinen. Hun sa at så lenge blodtrykket var fint og jeg ikke hadde vondt midt oppå hodet, så var det best å ta paracet.

God bedring!
Jeg tok jerntilskudd mot svangerskapsmigrenen min, og det hjalp faktisk mye, selv om jeg ikke hadde spesielt lave jernnivåer. :)
Pass på å få i deg nok vitaminer og mineraler, nok væske og hvil med god samvittighet!

God bedring! <3
Takk for gode tips og tanker :)

Back
Topp