Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror det er veldig vanlig med hodepine. Jeg slet med det mer i første trimester og da hjalp det å ta en liten gåtur i frisk luft istedenfor å ta smertestillende. Det er smart også å se på om det kan være relatert til noe du spiser/ikke spiser.Eg sliter sånn me hodepine . Har det nestan hver dag. Ikkje kan eg ta før mye paracet. Ibux får eg ju ikkje lov å ta nå nær eg er gravid.
Er det fler her inne som har vont i hode??
Ja frisk luft tar eg hver dag. Hoppas de gir seg för de er slitsamtJeg tror det er veldig vanlig med hodepine. Jeg slet med det mer i første trimester og da hjalp det å ta en liten gåtur i frisk luft istedenfor å ta smertestillende. Det er smart også å se på om det kan være relatert til noe du spiser/ikke spiser.
Får hoppas de gir seg både för deg og MegJeg også sliter veldig med det! Prøver å drikke nok (dårlig på det), stresse mindre (litt dårlig på det også), sove nok (og sikkert dårlig på det), men virker liksom ikke som noe hjelper! Slitsomt!
Får håpe det går seg til og kanskje julefri hjelper![]()
Dricker Mye vann. Prövar å ta det mest möjligt me ro. Men de verkar som de e lite som hjelper .Var veldig plaget med det tidligere, eneste som har hjulpet er mye vann og sykemelding... Håper du finner noe som funker for deg![]()