"Hodepine"

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Siden vi var ute forrige fredag, har jeg kjent litt "trykk" i hodet, vet egentlig ikke om det er rett å kalle det det heller.. Men det er bare når jeg ligger i senga og snur meg, så kjenner jeg det trykker litt på venstre side.
Noen som har vært borti det tidligere? Blir jo livredd for at det kan være noe alvorlig. Har lest litt om det på nett, og kommet frem til at når noe er vondt, er det sjelden tegn på noe alvorlig. Men ville allikevel høre her, om det er fler som har opplevd det?! Kjenner det litt når jeg bøyer meg ned, uten å bøye beina. Kjenner ikke noe ellers, kun når jeg ligger i senga å snur meg.

Høres ut som det kan være noe med bihulene...

Tenkte det selv også, siden jeg fikk ørepropper når jeg kjørte nedover bygda hjemme i dag.. Men jeg er jo ikke forkjøla på noen måte..?!

Tenkte det selv også, siden jeg fikk ørepropper når jeg kjørte nedover bygda hjemme i dag.. Men jeg er jo ikke forkjøla på noen måte..?!
Nå er jeg gravid, så slimhinnene mine blir nok påvirket av det, samt allergier. Merker det kommer og går litt de bihuleplagene.

Er også mye sykdom for tiden... Iallfall i bhg her. Så jeg har blitt smittet av lillemor. Merker det i hodet og ørene... Og halsen.

Kan også være stramme nakkemuskler.
Dra til en osteopat og få sjekket.

E får ofte trykkfølelse i hodet når nakken er stram. Da hjelper det å massere og få behandling av osteopat.

Kan også være stramme nakkemuskler.
Dra til en osteopat og få sjekket.

E får ofte trykkfølelse i hodet når nakken er stram. Da hjelper det å massere og få behandling av osteopat.
Tenkte på det også.. Men nå begynner nesa å tette seg skikkelig, så.. Hvis det ikke blir bedre etter denna runden, så får jeg ta meg en tur til osteopat :)

Tenker bihuler eller noe med ørene

Tenkte på det også.. Men nå begynner nesa å tette seg skikkelig, så.. Hvis det ikke blir bedre etter denna runden, så får jeg ta meg en tur til osteopat :)
Bruk nesespray. Fikk beskjed av min øre-nese-halsspesialist om å bruke otrivin nesespray med en gang e kjente tetthet i nesa, for å unngå bihulebetennelse.

Go bedring :)

Bruk nesespray. Fikk beskjed av min øre-nese-halsspesialist om å bruke otrivin nesespray med en gang e kjente tetthet i nesa, for å unngå bihulebetennelse.

Go bedring :)
Har brukt nesespray i 2 dager nå, så håper det gir seg snart:) takk for det:)

Er det bihulene; nesespray og saltvannskyll, evt nesehorn (google)
Er det stramme nakkemuskler kan en varme- eller ispose gjøre nytten =)

Har også ei diger kvise i ene venstre øre, samme side som jeg har vondt, så kan kanskje være den og ;P

Back
Topp