Hodepine

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Jeg har i et døgn hatt hodepine nå, tenkte det var migrene. Men vet ikke helt. Startet på høyre side, er nå på venstre side. Blodtrykket har vært kjempefint de siste mnd :) og ingen utslag på urinen forrige time hos legen (hm.. Uke 38/39, husker ikke). Men har endel vann i kroppen for tiden, og med hodepine så kjenner jeg at jeg blir litt bekymret mtp preeklampsi. Har vært endel kvalm og, men det har vel ikke noe med det å gjøre. Ser stjerner og, men det har jeg sett i månedsvis!

Men ting kan jo skje fort? Noen med erfaring?

Jeg vurderte å dra til fastlegen idag, men kommer meg ikke dit :( men skal på kontroll på sykehuset i morgen, kan nok be de undersøke blodtrykk og urinen der? Har termin i morgen.

Jeg har hatt en del hodepine med stjerner og kvalme! De følger veldig godt opp på det på sykehuset! Jordmor sendte meg der med en gang! Ville nok prøvd å komt meg til en lege eller noe idag så du får sjekket opp! For det kan komme veldig fort! For selv om det kanskje ikke er noe er det viktig å sjekke det opp iallefall nå på slutten!

Jeg har hatt en del hodepine med stjerner og kvalme! De følger veldig godt opp på det på sykehuset! Jordmor sendte meg der med en gang! Ville nok prøvd å komt meg til en lege eller noe idag så du får sjekket opp! For det kan komme veldig fort! For selv om det kanskje ikke er noe er det viktig å sjekke det opp iallefall nå på slutten!
Ja, det jeg tenkte også. Men skal jo inn der i morgen uansett, og kommer meg ikke noe sted idag :sorry: Men burde vel føle meg ganske dårlig i kveld om det er farlig?

Ja, det jeg tenkte også. Men skal jo inn der i morgen uansett, og kommer meg ikke noe sted idag :sorry: Men burde vel føle meg ganske dårlig i kveld om det er farlig?

Jeg spurte jordmor om hva slags type hodepine jeg skulle være obs på, for jeg hadde en del vondt i tinningene/over ørene. Fikk beskjed på at den "skumle" hodepinen (relatert til blodtrykk og svskapsforgiftn) setter seg i pannen. Sover du nok? Drikker nok vann?

Jeg spurte jordmor om hva slags type hodepine jeg skulle være obs på, for jeg hadde en del vondt i tinningene/over ørene. Fikk beskjed på at den "skumle" hodepinen (relatert til blodtrykk og svskapsforgiftn) setter seg i pannen. Sover du nok? Drikker nok vann?
Ok. Jeg har mest i tinningen. Vet ikke helt.. hm. Prøver å drikke og sove nok. Føler meg elendig nå da. Presser meg hardt nå for å komme meg til legen med den prikkete toåringen min. Mistenker barnesykdom.Håper kan sjekke meg og.

Ok. Jeg har mest i tinningen. Vet ikke helt.. hm. Prøver å drikke og sove nok. Føler meg elendig nå da. Presser meg hardt nå for å komme meg til legen med den prikkete toåringen min. Mistenker barnesykdom.Håper kan sjekke meg og.
Insister på å sjekke blodtrykket i det minste! Si at du er redd for svsk.forgiftning!!

Har høyt blodtrykk, 160/100, men urinprøven hadde ikke utslag. Så skulle be Ahus følge opp trykket i morra. Men hodepine ja, au au.. Må nesten prøve en paracet :(

Til meg sa de også at d kom i panna om d var forgiftning... Men husk d kom på 3 dager til meg...

Til meg sa de også at d kom i panna om d var forgiftning... Men husk d kom på 3 dager til meg...
Det eneste de sa til meg var at det måtte slå ut på protein i urin. Det har jeg ikke. Så sikkert greit egentlig :) de tok jo blodtrykk 2 min etter at toåringen satt og skrek hysterisk stakkar. Så var jo stressa og.

Back
Topp